شنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۱

رئیس هیات پزشکی ورزشی استان لرستان تاکید کرد؛

اجرای برنامه های آموزشی با هدف افزایش آگاهی خانواده ها نسبت عوارض مکملها

جلسه هیات لرستان

در جلسه ماهیانه هیات پزشکی ورزشی استان لرستان، دکتر افشین قنبری رئیس هیات ،ضمن تاکید بر اهمیت نقش آموزش در کاهش آمار مصرف مکمل های غیرمجاز ، آگاه سازی خانواده ها از عوارض این مکمل ها را از اصلی ترین برنامه های هیات پزشکی ورزشی خواند و خواستار اجرای برنامه های آموزشی ویزه در این راستا شد.

به گزارش دفتر لرستان پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، در این جلسه که با حضور اعضاء هیات و رییس و نایب رییس هیات پزشکی ورزشی استان برگزار شد برنامه های اجرا شده به ویژه برنامه های آموزشی از ابتدای سال 97 تاکنون موردبحث و بررسی قرار گرفت.

دکتر افشین قنبری در ادامه جلسه ضمن اشاره به تعدادی از موارد مراجعه به مراکز درمانی به علت عوارض مصرف مکمل های غیر مجاز ، از ناآگاهی خانواده ها نسبت به این مساله ابراز تاسف کرده و خاطر نشان کرد: وظیفه ما به عنوان عضوی از خانواده سلامتبسیار سنگین است.

وی ضمن تاکید بر نقش آموزش در کاهش آمار مصرف مکمل های غیر مجاز در بین ورزشکاران ، ارتقاء دانش و تغییر نگرش خانواده ها را از اصلی ترین وظایف هیات برشمرد و خواستار اجرای برنامه های آموزشی با هدف آگاه سازی خانواده ها با جدیت بیشتر شد.

در ادامه نایب رییس هیات نیز به بیان نقطه نظرات کارشناسی در خصوص برنامه های آموزشی با هدف کاهش مصرف مکمل ها و ... پرداخت.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.