چهارشنبه ۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۵

دکتر اسکوئی در مراسم گرامیداشت روز فیزیوتراپ:

کلینیک فیزیوتراپی هیأت پزشکی قزوین توسعه می یابد

مراسم روز فیزیوتراپ

همزمان با دوم مردادماه روز ملی فیزیوتراپ مراسم گرامیداشت این روز  توسط کمیته توانبخشی هیأت پزشکی ورزشی استان قزوین طی مراسمی با حضور افسانه حسن نایبی معاون اداره کل ورزش و جوانان، دکتر سعید اسکوئی رئیس ، ساناز حبیب وند نایب رئیس و دیگر اعضای هیات برگزار شد.

به گزارش دفتر قزوین پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، در این مراسم که در کلینیک فیزیوتراپی هیات برگزار شد ،دکتر اسکوئی گفت: هدف ما بالا بردن کیفیت خدمت رسانی به ورزشکاران در تمامی زمینه ها و همچنین در خصوص خدمات توانبخشی است و با توجه به افزایش روز افزون متقاضیان استفاده از این مرکز که با همکاری فدراسیون پزشکی ورزشی و اداره کل ورزش و جوانان راه اندازی شده است، قصد تغییر فضای آن را داریم.

همچنین افسانه حسن نایبی ضمن تشکر از دکتر اسکوئی و همکاران، در خصوص در اختیار قرار دادن فضایی بزرگ در مجموعه ورزشی غدیر به فیزیوتراپی هیأت قول مساعد داد.

ابتدا بهنام مرتضایی و فاطمه لاهیجی به عنوان فیزیوتراپیستهای هیأت ضمن خیر مقدم به تشریح خدمات خود پرداختند. ضمن اینکه ورزشکاران حاضر با ابراز خرسندی از راه اندازی این کلینیک تخصصی و خدمات ارائه شده خواستار گسترش فضای آن شدند.

لازم به ذکر است در حال حاضر فیزیوتراپی هیأت با امکانات پیشرفته و مجهز به دستگاه های به روز از جمله لیزر در دو شیفت صبح و عصر فعال بوده و تعداد مراجعین طی 4 سال گذشته افزایش چشمگیری داشته است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.