چهارشنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۳

در روز دوم گردهمایی سراسری روابط عمومی پزشکی ورزشی صورت گرفت؛

تاکید دکتر ناظمی و عبدالهی بر بهره گیری از همه ظرفیت های خبری

گردهمایی روابط عمومی

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان و مدیر روابط عمومی کمیته ملی المپیک بر ضرورت آگاهی و اشراف مسئولان روابط عمومی حوزه ورزش از تمامی ظرفیت های اطلاع رسانی تاکید کردند.

 به گزارش پایگاه خبری- تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، دکتر مازیار ناظمی در دومین روز گردهمایی سراسری روابط عمومی فدراسیون پزشکی ورزشی با اشاره به حساسیت و اهمیت کار روابط عمومی ، تصریح کرد: اگر بخواهیم تعریف خیلی ساده و مختصری از روابط عمومی داشته باشیم شاید بتوان در یک کلمه مردمداری ، آن را خلاصه کرد. روابط عمومی باید با حسن خلق بتواند به نخو احسان در خدمت سازمان خود و جامعه هدف باشد از طرفی طبیعی است با توجه به ماهیت ورزش ، همواره باید تقویت حس اعتماد به نفس و امید در جامعه را سر لوحه کار داشته باشد.

وی ضمن تقدیر از تلاش های انجام شده در حوزه روابط عمومی فدراسیون پزشکی ورزشی، خاطر نشان کرد:ماهیت و نوع اطلاع رسانی در فدراسیون های مختلف به توجه به ذائقه مردم متفاوت است و در فدراسیون پزشکی ورزشی طیف مخاطب شما از متخصصان و پزشکان تا ورزشکاران را شاملمی شود. این ویژگی کار شما را برای اطلاع رسانی تخصصی به گروه های هدف کمی سخت می کند در عین حال می تواند فرصت ارزشمندی تلقی شده و با بهره گیری از همه شیوه های اطلاع رسانی صحیح در جهت ارتقاء کار تلاش کرد.

دکتر ناظمی استفاده از ظرفیت های شبکه های اجتماعی و فضای مجازی را ضروری دانست و گفت:  به روز بودن در حوزه روابط عمومی حیاتی است و چنانچه نتوان از تکنولوژی های روز استفاده کرد قطعا هر مجموعه ای با شکست مواجه خواهد شد در زمینه اطلاع رسانی نیز همین گونه است و تجربه سیال های اخیر نشان داده است که در ورزش بهره گیری از فضای مجازی ضریب موفقیت روابط عمومی را افزایش داده است.

در ادامه این نشست محمود عبدالهی ، مدیر روابط عمومی کمیته ملی المپیک ، نیز با اشاره به تلاش و عملکرد خوب روابط عمومی فدراسیون پزشکی ورزشی ، تصریح کرد: این فدراسیون از جمله فدراسیون های پیشرو در زمینه اطلاع رسانی است با این حال ضروری است که تلاش بیشتری برای آگاهی بخشی به جامعه ورزش در زمینه های تخصصی پزشکی ورزشی به منظور کاهش

آسیب  هایورزشی انجام شود.

وی اطلاع رسانی همه جانبه را در شرایط کنونی یک امر اجتناب ناپذیر دانست و گفت:بدیهی است برای تاثیرگذاری بر مخاطب باید از همه ظرفیت ها بهره شد.

 دبیرکل انجمن ورزشی نویسان همچنین آمادگی این انجمن را برای ارائه برنامه های آموزشی به روابط عمومی های استانی پزشکی ورزشی اعلام کرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.