شنبه ۳ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۸

دکتر محمد گل فشان عنوان کرد:

رشد ۱۵ درصدی ساماندهی ورزشکاران در قم

محمد گل فشان

رئیس هیات پزشکی ورزشی استان قم گفت: آمارورشکاران سازمان یافته هیات پزشکی ورزشی استان تا کنون ۲۶ هزار ۵۰۰ نفر است که نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.

به گزارش دفتر قم پایگاه خبری_تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، دکتر محمد گل فشان گفت: با اهتمام همه جانبه این هیأت آمار ورزشکاران سازمان یافته از مرز ۲۶ هزار نفر در ۵ ماهه اول سال جاری عبور کرد. دور از انتظار هم نیست که این آمار تا پایان سال افزایش قابل قبولی داشته باشد

دکتر گل فشان عنوان کرد: ۹ هزار و ۶۵۰ نفر از این تعداد را بانوان تشکیل می‌دهند و سهم آقایان در این آمار ۱۶ هزار و ۸۵۰ نفراست.

 وی در ادامه افزود: یکی از شاخص‌هایی که می‌تواند آمار ورزشکاران  را به خوبی نشان دهد، تعداد بیمه‌شدگان تحت پوشش کمیته خدمات درمانی  است که این مهم در استان به خوبی در حال اجرا است.

رئیس هیات پزشکی ورزشی تاکید کرد: رشته‌های ورزشی به میزان کم یا زیاد خطرات مختلفی برای انسان دارند در همین راستا بیمه ورزشی به‌عنوان تضمین‌کننده تداوم فعالیت‌های ورزشی نقش مهمی در جامعه امروز دارد به گونه ای که از دﻳﺪﮔﺎه نظری، بیمه ورزشی، ﺟﺒﺮان ﻣﺎلی آسیب‌های واردشده ﺑﻪ ورزﺷﻜﺎران را در ﺻﻮرت وﻗﻮع ﺣﺎدﺛﻪ ﺗﺄﻣﻴﻦ می‌کند و ﻣﻮﺟﺐ ﺣﻔﻆ و ﺗﺪاوم فعالیت‌های آنها می‌شود.

دکتر گل فشان گفت: هدف افزایش ورزشکاران سازمان‌یافته استان در سال جاری است و در فضاهای ورزشی هیچ‌یک از ورزشکاران بدون بیمه ورزشی نباید فعالیت داشته باشند. و امید آن داریم با همکاری کمیته بازرسی و همچنین دیگر کمیته ها افزایش بیشتر در این سازماندهی داشته باشیم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.