یکشنبه ۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۴

دکتر نوروزی در نشست هیات رئیسه فدراسیون پزشکی ورزشی:

پاک بودن ورزش ایران در بازی های آسیایی یک افتخار ملی و دستاورد بزرگ پزشکی ورزشی است

هیات رئیسه مهرماه

هیات رئیسه فدراسیون پزشکی ورزشی در شرایطی صبح امروز(یکشنبه) به ریاست دکتر غلامرضا نوروزی، رئیس فدراسیون ، تشکیل جلسه داد که بررسی عملکرد گروه اعزامی فدراسیون به بازی های آسیایی اندونزی ، یکی از محورهای اصلی این نشست بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران ، دکتر نوروزی در این نشست با تسلیت ایام سوگواری حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) و همچنین شهادت شماری از هموطنانمان در حادثه تروریستی اهواز گفت:این نشست در ادامه نشست های منظم و مستمر هیات رئیسه فدراسیون به منظور ادامه حرکت قانونمدار و برنامه محور فدراسیون برگزار می شود و بازخوردهای دریافتی از گروه های هدف در مجموع حاکی از رضایت جامعه ورزش از  رویه فدراسیون است.

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی با اشاره به تلاش های نیمه اول سال این فدراسیون در راه آماده سازی کاروان اعزامی ایران به بازی های آسیایی، گزارشی از خدمات ارائه شده گروه اعزامی فدراسیون پزشکی ورزشی به اندونزی را ارائه کرد .

در ادامه این نشست، اعضا دیدگاه و نقطه نظرات خود را در خصوص عملکرد فدراسیون در رویدادهای بزرگی نظیر بازی های آسیایی و همچنین دیگر برنامه های پیش روی فدراسیون بیان کردند و  تصمیمات مقتضی اتخاذ شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.