پنجشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۵

در دیدار دکتر نوروزی با علائی مقدم تأکید شد؛

توسعه زیرساخت هیأت پزشکی ورزشی استان قزوین

دیدار دکتر نورزی با مدیرکل ورزش قزوین

دکتر غلامرضا نوروزی رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی دقایقی پیش با حضور در اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین با عباس علائی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان این استان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش دفتر قزوین پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، در این دیدار که معاون ورزشی و رئیس هیأت پزشکی ورزشی قزوین نیز حضور داشتند ، دکتر نورزوی با اشاره به توانمندی های ورزش استان قزوین عملکرد پزشکی ورزشی در این استان را قابل ستایش دانست و تأکید کرد :فدراسیون پزشکی ورزشی برای توسعه زیرساخت های پزشکی ورزشی در استان های مختلف نگاه جدی دارد و خوشبختانه در سال های اخیر شاهد توسعه قابل ملاحظه سخت افزاری و نرم افزاری پزشکی ورزشی در قزوین بوده ایم که امیدواریم این روند همچنان ادامه داشته باشد.

در این دیدار همچنین عباس علائی مقدم با اشاره به افزایش قابل توجه آمار ساماندهی ورزشکاران در این استان ، از هیأت پزشکی ورزشی به عنوان یک هیأت توانمند یاد کرد که با پشتکار فراوان خدمات لازم را به مجموعه ورزش استان ارائه می کند.

وی برنامه های اداره کل را برای توسعه زیرساخت های جامعه ورزش استان تشریح کرد و ابراز امیدواری کرد که با توسعه خدمات پزشکی ورزشی، جامعه ورزش استان بیش از پیش از این خدمات تخصصی بهره مند شود.

در این دیدار بر توسعه پزشکی ورزشی در شهرستان های تابعه، توسعه امر نظارت بر باشگاه های ورزشی و اهتمام جدی برای صدور آنلاین کارت خدمات درمانی نیز تأکید شد.  

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.