پنجشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۵

صدور آنلاین کارت خدمات درمانی در زنجان

بیمه ورزشی

 مسئول کمیته خدمات درمانی هیات پزشکی ورزشی استان زنجان از صدور کارت خدمات درمانی به صورت آنلاین خبر داد .

به گزارش دفتر زنجان پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی کشور ؛ اسلامی مسئول کمیته خدمات درمانی هیات پزشکی ورزشی استان زنجان، گفت: وزارت ورزش و جوانان ورود هر ورزشکار در عرصه ورزش را چه برای تمرین و آموزش  و چه برای مسابقه، بدون داشتن کارت خدمات درمانی پزشکی ورزشی غیر مجاز می داند و در صورتی که ورزشکار در حین ورزش، تمرین، آموزش و مسابقه و یا هر فعالیت مرتبط با ورزش دچار آسیب و یا هر حادثه احتمالی دیگر بشود، مسئولیت سلامت وی با باشگاه، مربی و مسئولین مسابقه یا آموزش خواهد بود، این موارد شامل تمام برنامه های مرتبط با طبیعت گردی و کوهنوردی نیز می شود و اگر هر ورزشکاری در برنامه کوهنوردی یا طبیعت گردی دچار آسیب دیدگی شود و کارت خدمات درمانی نداشته باشد، فدراسیون پزشکی ورزشی هیچ گونه تعهدی نسبت به وی نخواهد داشت.

این مقام مسئول در مورد حق عضویت خدمات درمانی گفت : مدت زمان بیمه ورزشی از تاریخ دریافت کارت، یک سال است و در سال ۹۷ مبلغ ۱۵۰۰۰ تومان دریافت می شود.

اسلامی از صدور بیش از 34 هزار کارت خدمات درمانی در شش ماه نخست سال جاری برای ورزشکاران استان زنجان خبر داد و گفت : در شش ماه نخست سال جاری اعزام 33 ورزشکار به فدراسیون برای جراحی و پرداخت هزینه درمان 189 ورزشکار زنجانی را با استفاده از خدمات کارت بیمه ورزشی را شاهد بودیم .

وی به چگونگی کارت خدمات درمانی اشاره کرد و گفت : برای دریافت کارت بیمه ورزشی یک روش بسیار آسان وجود دارد. باید به وب سایت فدراسیون پزشکی ورزشی به آدرس insurance.ifsm.ir مراجعه کنید و با ورود به سامانه و داشتن شماره ملی خود و پرداخت آنلاین حق بیمه، به صورت آنلاین کارت خود را دریافت کنید.پس از صدور کارتمی توانید فایل pdf آن را دریافت کرده و در صورت نیاز در پورتال باشگاه ورزشی خود آپلود کنید و یا تصویر آن را در تلفن همراهتان ذخیره کنید. البته نیازی به این کار نیست و می توانید با مراجعه بعدی به سایت فدراسیون پزشکی ورزشی و تنها با درج کد ملی خود از وضعیت بیمه ورزشی تان مطلع شوید و در صورت اتمام برای تمدید آن اقدام کنید.
🔰

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.