یکشنبه ۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۲

درهفته تربیت بدنی صورت گرفت؛

از ارائه خدمات رایگان تا برگزاری دوره های آموزشی مختلف

هفته تربیت بدنی-کرمان

دکترحسین جمالیزاده فعالیت های صورت گرفته در هفته تربیت بدنی را تشریح کرد.

به گزارش دفتر استان کرمان پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، رئیس هیأت پزشکی ورزشی استان با اشاره به اجرای طرح سراسری ایستگاه تندرستی با شعار" چهل سال ورزش، چهل سال افتخار" به برپایی دو ایستگاه سلامت در مجموعه ورزشی آراد و پردیس شهید باهنر دانشگاه فرهنگیان اشاره کرد و افزود: در این دو ایستگاه خدمات رایگان از جمله تست قند خون به ۲۲۲نفر، اندازه گیری فشار خون برای ۲۳۶ نفر و اندازه گیری قد و وزن ۱۱۳نفر و همچنین بروشورهای آموزشی در زمینه تغذیه ورزشی، روانشناسی ورزشی و... ارائه شد.

دکتر حسین جمالیزاده گفت: در بحث آموزش ، در این هفته با همکاری اداره کل ورزش و جوانان – دانشگاه علوم پزشکی و آموزش و پرورش، دوره های مختلف آموزشی از جمله : آشنایی دانش آموزان با ناهنجاری های ساختار قامتی- کارگاه آموزشی طب ورزشی و نقش ورزش و تغذیه در سلامت فردی برگزار شد.

وی تاکید کرد : با توجه به برگزاری مسابقات مختلف ورزشی دراین هفته، کمیته مسابقات هیأت پزشکی ورزشی استان بیش از  ۵۰ساعت مسابقات تنیس روی میز، دوومیدانی، بوکس،ووشو و همایش کوهنوردی رزمی کاران را پوشش پزشکی داده است.

وی شرکت در همایش ها و جشنواره ها و برنامه های مختلف اعلام شده از سوی اداره کل ورزش و جوانان را از دیگر اقدامات صورت گرفته در این هفته بیان کرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.