پنجشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۴

دکتر نوروزی در مجمع عمومی هیات پزشکی ورزشی زنجان تاکید کرد؛

حذف کارت‌های فیزیکی خدمات درمانی ورزشکاران

مجمع عمومی عادی سالانه زنجان

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی گفت: یکی از مهمترین برنامه های فدراسیون پزشکی ورزشی حذف کارت‌های فیزیکی خدمات درمانی و صدور این کارت‌ها به صورت اینترنتی است.

به گزارش دفتر زنجان پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران به نقل از فارس ، دکتر غلامرضا نوروزی در مجمع سالیانه هیات پزشکی ورزشی استان زنجان، اظهار کرد: گزارش عملکردی که از سوی رئیس هیأت پزشکی ورزشی استان ارائه شد، کامل، جامع و امیدوار کننده بود.

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی با بیان اینکه در گذشته از هیأت پزشکی ورزشی صرفا تهیه یک کارت بیمه ورزشی ورزشکاران و هیأت‌های ورزشی مشاهده می‌شد، تصریح کرد: امروز هیأت‌های استانی پزشکی ورزشی، امروز به یک سطحی از توانمندی رسیده‌اند که بدون تکیه بر فدراسیون، برنامه‌های خود را در قالب برگزاری دوره‌ها و کلاس‌های مختلف اجرا می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه فدراسیون پزشکی ورزشی نیز تلاش خود را برای حمایت از هیأت‌های استانی انجام می‌دهد، افزود: امروز این هیأت‌ها به مرحله خوبی رسیده‌اند.

دکتر نوروزی به نقش تعیین کننده هیأت پزشکی ورزشی اشاره کرد و گفت: فدراسیون پزشکی ورزشی مدال‌آور نیست، اما نقش موثر و بی‌بدیلی را در  حمایت از ورزشکاران برای کسب نتایج ارزشمند در میادین مختلف ایفا کرده است.

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی در ادامه به وضعیت استان زنجان در زمینه قهرمان‌پروری اشاره کرد و گفت: زنجان جزو استان‌های صاحب عنوان و جایگاه در امر قهرمان‌پروری است که نمونه آن را در بازی‌های آسیایی جاکارتا شاهد بودیم.

وی با بیان اینکه هم اکنون نیز یکی از موضوعاتی که باید مورد توجه هیأت‌های استانی قرار گیرد مباحث مربوط به برگزاری مسابقات استعدادهای برتر ورزشی است، گفت:  پوشش مسابقات به خصوص در امر ورزشکاران برای دریافت گواهی سلامت به‌شمار می‌آید که هیأت‌های استانی باید همکاری و مشارکت لازم را در این بخش داشته باشند.

نوروزی همچنین در ادامه به آمار رو به رشد کارت‌های بیمه ورزشی در استان‌ها اشاره کرد و گفت: در این زمینه قدردان زحمات مسؤولان استانی هستیم.

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی در ادامه با اشاره به جایگاه حمایتی فدراسیون پزشکی ورزشی از هیأت‌های ورزشی بیان کرد: باید برگزاری دوره‌ها نیز جدی گرفته شود و و پس از این نیز با توجه به برخورداری از توانمندی‌های لازم می‌توانند دوره‌های دیگری را برگزار کنند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.