چهارشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۸

تحول در پزشکی ورزشی اصفهان با بهره برداری از کلینیک اختصاصی

فیزیوتراپی 5/اصفهان

با افتتاح کلینیک پزشکی ورزشی و فیزیوتراپی در ساختمان هیات پزشکی ورزشی استان اصفهان ، این هیات با امکانات مجهزتری در کنار ورزشکاران استان برای ارتقای سطح سلامتی به منظور حضور پرقدرت در میادین قرار دارند.

به گزارش سایت هیات پزشکی ورزشی استان اصفهان ، کلینیک پزشکی ورزشی و فیزیوتراپی هیات پزشکی ورزشی استان با بهره‌گیری از مجرب ترین متخصصین پزشکی ورزشی، توانبخشی ورزشی و فیزیوتراپی با ظرفیت ۵ کابین فیزیوتراپی و قسمت کاملا مجهز مکانوتراپی برای درمان های توانبخشی و حرکت درمانی، افتتاح و به بهره برداری رسید.

هیات پزشکی ورزشی استان اصفهان در مدت یک سال اخیر با حضور دکتر باقری مقدم آکادمی علوم ورزشی لوافان را به منظور ارائه خدمات علمی ، آموزشی و پزشکی و ورزشی در اختیار گرفته و برنامه ریزی ویژه ای را برای ارتقای سطح علمی ورزش استان اصفهان انجام داده است .

در استمرار برنامه های سخت افزاری هیات پزشکی ورزشی استان اصفهان ، کلینیک پزشکی ورزشی و فیزیوتراپی هم آغاز به کار کرد تا با تحقق برنامه های از پیش تعیین شده ، همراهی این هیات با جامعه ورزش استان اصفهان بهتر و هموارتر شود.

در این بین، هیات پزشکی ورزشی استان اصفهان با برخورداری از امکانات سخت افزاری مناسب نقش بسیار موثری برای پیشرفت ورزش این استان ایفا می کند.

دکتر باقری مقدم رئیس هیات پزشکی ورزشی استان اصفهان هم با ارزیابی مثبت از افتتاح این کلینیک اظهار داشت: با درمان خانم عشقی کاپیتان تیم ملی کبدی به‌عنوان نخستین بیمار و همچنین خانم بختیاری عضو تیم ملی کاراته سبک کیوکوشین کلینیک هیات پزشکی ورزشی استان اصفهان آمادگی خود را برای خدمت به جامعه ورزشی استان بویژه قهرمانان و افتخارآفرینان اعلام می‌کند و با برنامه ریزی مشخص درصدد ارتقای سطح سلامت ورزشکاران استان‌مان برای افتخارآفرینی در ایران و حتی رقابت‌های آسیابی و جهانی هستیم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.