سه‌شنبه ۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۴

پیگیری کارت بیمه ورزشی در اماکن ورزشی استان

جلسه نایب رییس بانوان زنجان

دبیر هیات پزشکی ورزشی استان زنجان از پیگیری کارت بیمه در اماکن ورزشی استان با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان خبر داد .

به گزارش دفتر زنجان پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی کشور : جلسه هیات پزشکی ورزشی استان زنجان با حضور دکتر هنر بخش نایب رئیس ، بدلخانی دبیر و اسلامی مسئول کمیته درمان هیات در  محل دفتر شماره یک برگزار شد .

بدلخانی دبیر هیات پزشکی ورزشی استان زنجان در رابطه با برگزاری این جلسه گفت : این جلسه با هدف ارزیابی فعالیت های شش ماهه هیات و برنامه ریزی های آتی برگزار گردید که بزرسی از اماکن ورزشی استان با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان و ستاد نظارت در رابطه با الزام استفاده از کارت بیمه ورزشی و انشایی هرچه بیشتر فعالیت حوزه ورزش با فعالیت های مرکز  درمانی هیات پزشکی ورزشی زنجان ازمهمترین مصوبات این جلسه بود .

وی عصر حاضر را «عصر ارتباطات» نامید و عنوان کرد : در این عصر به دلیل وجود وسایل ارتباطات جمعی این ارتباط شکل نوینی یافته و تحولات جامعه بشری را تحت­الشعاع قرار داده است ، رسانه ها به‌عنوان بخشی از ساختار نوین جامعه و یکی از دستگاه­های فراگیر و گسترده در دسترس همگانی، در تمامی کشورها نقش حساس و مهمی را در زمینه­ های مختلف ورزشی فرهنگی ،اجتماعی،  و ... ایفا می­کنند بر همین اساس و با استفاده از این پتانسیل، هیات پزشکی ورزشی استان؛ ساخت کلیپ های مختلف، همکاری مناسب با صدا و سیما و جراید و برگزاری نشست های خبری را با هدف گسترش و توسعه ورزش پاک و علمی در دستور کار خود دارد .

🔰

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.