سه‌شنبه ۶ آذر ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۰

پایان رقابت های المپیاد استعداد های برتر ورزش کشور با همکاری هیات پزشکی ورزشی در ابهر

پایان مسابقات المپیاد استعدادهای برتر دراستان زنجان شهرستان ابهر

رئیس هیات پزشکی ورزشی ابهر از پوشش پزشکی مسابقات المپیاد استعداد های برتر ورزش کشور در رشته موی تای بانوان طی سه روز در این شهرستان خبر داد .

به گزارش دفتر زنجان پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی کشور ؛ دکتر شاهانی رئیس هیات پزشکی ورزشی شهرستان ابهر گفت : المپیاد استعداد های برتر ورزش کشور در رشته موی تای بانوان طی ۳ روز با حضور ۲۵۰ ورزشکار از سراسر کشور به میزبانی ابهر برگزار گردید .

وی به حضور امدادگران ورزشی و پزشک یاران هیات پزشکی ورزشی شهرستان ابهر به جهت پوشش پزشکی این مسابقات اشاره کرد و گفت : در هر روز از این رقابت ها ۳ امدادگر به صورت تمام وقت از طرف هیات پزشکی ورزشی ابهر در محل برگزاری مسابقه حضور داشتند .

این مقام مسئول خاطرنشان کرد : در این دوره از مسابقات شاهد ۳۴ مورد آسیب دیدگی از نقاط مختلف از جمله بینی ، لب و دهان ،چشم ،مچ پا و زانو و مچ دست بودیم که از این میان ۳۱ مورد با تلاش های عوامل هیات پزشکی ورزشی بصورت سرپایی درمان شدند ولی در روز دوم سه مورد جدی داشتیم که پس از انجام کارهای اولیه ،توسط آمبولانس مستقر در محل مسابقات به بیمارستان الغدیر ابهر اعزام شدند .

دکتر شاهانی رئیس هیات پزشکی ورزشی شهرستان ابهر در پایان گفت : امیدواریم با حمایت هیات استان و همکاری اداره ورزش و جوانان ابهر بتوانیم ،با ارتقا استانداردها ،هبات شهرستان ابهر را به سطحی حرفه ای تر و کارآمد تر برسانیم .

🔰

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.