چهارشنبه ۷ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۹

حضور پر رنگ کمیته پوشش پزشکی مسابقات هیات پزشکی ورزشی زنجان در المپیاد استعداد های برتر ورزش کشور

پوشش پزشکی مسابقات هیات پزشکی ورزشی زنجان در المپیاد استعداد های برتر

عضو کمیته پوشش مسابقات هیات پزشکی ورزشی زنجان از ارائه خدمات به بیش از ۲۵ مصدوم در مسابقات سنگ نوردی المپیاد استعداد های برتر ورزش کشور خبر داد .

اپرا:
حضور پر رنگ کمیته پوشش پزشکی مسابقات هیات پزشکی ورزشی زنجان در المپیاد استعداد های برتر ورزش کشور

عضو کمیته پوشش مسابقات هیات پزشکی ورزشی زنجان از ارائه خدمات به بیش از ۲۵ مصدوم در مسابقات سنگ نوردی  المپیاد استعداد های برتر ورزش کشور خبر داد .

به گزارش دفتر زنجان پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی کشور ؛ تعمیدی عضو کمیته پوشش مسابقات هیات پزشکی ورزشی زنجان در رابطه با حضور فعال این کمیته در المپیاد استعداد های برتر ورزش کشور گفت : رقابت های سنگ نوردی این المپیاد طی سه روز با حضور امدادگران ورزشی هیات پزشکی ورزشی زنجان و ارائه خدمات به بیش از ۲۵ مصدوم در زنجان پایان یافت .

وی  افزود : اکثر مصدومیت ها در این مسابقات گرفتگی عضلات و ضخم های مربوط به قسمت های دست بود و خوشبختانه شاهد مصدومیت هایی از قبیل تروما ها ، مشکلات قلبی و تنفسی نبودیم و هیچ کدام از مصدومیت ها نیاز اعزام به بیمارستان نیز نداشتند .

این مقام مسئول خاطرنشان کرد : رقابت های بدمینتون المپیاد استعداد های برتر ورزش کشور نیز هم اکنون به میزبانی زنجان و حضور امدادگران هیات پزشکی ورزشی زنجان در حال برگزاری است .

🔰

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.