دوشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۱

دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی با اشاره به توانمندی های استان فارس:

از هیات های استانی برای پیشبرد اهداف کلان بهره خواهیم برد

سمینار فارس

دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی، گفت: با حضور مدیران و ورزشکاران نخبه بسیاری در فارس این استان توانسته جایگاه بالایی در ورزش کشور کسب کند و از استان های شاخص محسوب شود.

به گزارش دفتر استان فارس پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران ، دکتر تورج ملک محمدی در سمینار سالانه هیات پزشکی ورزشی استان فارس با اشاره به توانمندی های ورزش استان فارس  ، حضور دکتر باشتی در راس هیات پزشکی ورزشی استان را فرصت ارزشمندی برای این مجموعه دانست و گفت:برای ما بسیار  اهمیت دارد که پزشکی متخصص و جراح در آسیب های ورزشی برای جامعه ورزش دلسوزانه قدم برمی دارد و از ایده های ایشان در زمینه کشوری استفاده می کنیم.

دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی با تاکید بر اینکه تمرکززدایی از جمله اولویت های مدیریت فدراسیون است، خاطرنشان کرد: قطعا استان فارس و شهر شیراز از قطب های پزشکی ورزشی است که در امر آموزش و درمان این ظرفیت را دارد که به استان های همجوار خدمات ارائه دهد.

وی ابرازداشت: می دانیم که در فدراسیون پزشکی ورزشی باید در امر آموزش و پژوهش کارهای بسیاری انجام دهیم و هیات های استانی از جمله فارس که بازوی توانمند ما به شمار می رود می تواند کمک بسیار خوبی در این زمینه باشد.

دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی در بخشی دیگر از سخنان خود گفت: ما امسال واقعه بسیار خوبی که در مسابقات آسیایی داشتیم و اتفاق افتاد این بود که هیچ ورزشکار دوپینگی و آلوده ای را نداشتیم و این قطعا زائیده تلاش و زحماتی مسئولین کشور و استان ها هست که شبانه روز برای پیشرفت ورزش تلاش می کنند و همچنین تفکر خوب ورزشکارانی که در این مسابقات شرکت کردند. 

دکتر ملک محمدی خاطرنشان کرد : هیات های استانی ما پیشرفت نخواهند کرد مگر اینکه همگام و هم دوش با مدیرکل های استانی باشند و خدا رو شاکریم که در استان فارس این اتفاق خوب شکل گرفته است و شاهد پیشرفت این استان در ورزش کشور نیز هستیم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.