شنبه ۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۱

دکتر گلدوزیان در راس هیات پزشکی ورزشی خراسان رضوی ابقا شد

مجمع مشهد

دکتر رضا گلدوزیان با رای اعضای مجمع انتخابات هیات پزشکی ورزشی استان خراسان رضوی ، برای یک دوره چهارساله در راس این هیات ابقا شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، این مجمع با حضور فرزاد فتاحی، مدیرکل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی  و دکتر تورج ملک محمدی دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی برگزار شد و طی آن دکتر گلدوزیان با کسب 14 رای اعضای مجمع در این سمت ابقا شد.

در این مجمع  'مریم رضایی، مجید علاوی طوسی، علیرضا مرتضوی پسند و رضا گلدوزیان' چهار نامزد ریاست این هیات برنامه های خود را تشریح کردند. پس از آنکه رضایی و مرتضوی پسند به نفع گلدوزیان از حضور در انتخابات صرف نظر کردند، رای گیری صورت گرفت و بر این اساس دکتر رضا گلدوزیان با کسب 14 رای از 16رای ماخوذه به مدت چهار سال به ریاست هیات پزشکی ورزشی خراسان رضوی انتخاب و در این سمت ابقا شد.

در این مجمع دبیر فدراسیون پزشکی ورزشیتمرکززدایی را از برنامه های فدراسیون اعلام و بیان کرد: در آینده نزدیک حوزه فعالیتهای فدراسیون در کشور به چند ناحیه تقسیم شده و در این چارچوب مشهد در منطقه شمال شرق این نمایندگی را به عهده خواهد گرفت.
دکتر تورج ملک محمدی بر اهمیت آموزش و پژوهش در حوزه مراقبتهای پزشکی و تغذیه ورزشکاران تاکید و بیان کرد: هنوز در حوزه آموزش ورزشکاران و کادر فنی ورزشی کمبود وجود دارد اما در پی آموزش های ارائه شده توسط فدراسیون به ویژه در حوزه مبارزه با دوپینگ و تغذیه، شاهد حضور کاروان ورزشی ایران در بازیهای آسیایی اندونزی به عنوان یک کاروان پاک بودیم. 
مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی نیز در این نشست گفت: موضوع مهمتر از افزایش تعداد ورزشکاران تحت پوشش کمیته خدمات درمانی، ارتقا کیفیت خدمات مرتبط به ورزشکاران است. 
فرزاد فتاحی افزود: افزایش کیفیت و میزان خدمات ارائه شده به ورزشکاران موجب می شود خانواده ها آرامش خاطر بیشتری در خصوص رفع آسیبهای ورزشی داشته باشند.
 
 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.