شنبه ۸ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۳

از طرف هیات پزشکی ورزشی استان؛

باشگاه‌های برتر استان یزد تجلیل شدند

تجلیل از باشگاههای برتر یزد

باشگاه‌های برتر استان یزد در مراسمی با حضور مدیر کل ورزش و جوانان استان از سوی هیات پزشکی ورزشی استان معرفی و تجلیل شدند.

به گزارش دفتر یزد پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، این مراسم با حضور مسعود شریعتی مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد ، سیداحمد هاشمی معاون توسعه ورزش و دکترحمیدرضا فلاح نژاد رئیس هیات پزشکی ورزشی استان و جمعی از مسئولین و باشگاه داران برگزار شد.

در این مراسم از باشگاه های هدف ، تکواندو آباد ، آفتاب ، آپادانا ، آسا ، اوج ۱ و ۲ ، بانوی کویر ، مهرگان ، طراوت سبز ، غیرانتفاعی اختر دانش ، نبرد ، تارا ، پرانیک ، سعادت ، ذوالفقار ، پردیسان ، کوپال ، مدرسه فوتبال نود اسپرت ، زورخانه صاحب الزمان ، دیاکو شهرستان بافق ، اکبری شهرستان خاتم ، ذوالفقار شهرستان ابرکوه ، ۲۲ بهمن شهرستان اشکذر ، پرورش اندام تختی تفت ، اکسیژن زارچ ، ایساتیس بهاباد و رسالت رکن آباد و بانوی کویر یزد تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

لازم به ذکر است از محمدرضا ساده مسئول تربیت بدنی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد تجلیل شد.

آمار ورزشکاران سازمان یافته،  همکاری با هیات پزشکی ورزشی برای ارائه خدمات به ورزشکاران، عدم استفاده از داروهای نیروزا، استاندارد بودن مکان باشگاه‌های ورزشی و عدم شکایت ورزشکاران از باشگاه‌های مربوطه را از مهمترین شاخص‌های این ارزیابی بود که دکتر فلاح‌نژاد رئیس هیات پزشکی ورزشی استان یزد در این مراسم به آن اشاره کرد.

رئیس هیات پزشکی ورزشی استان یزد با تقدیر از فعالیت های خوب و مستمر باشگاه های برتر گفت: البته باشگاه های دیگر هم که در بین برترین ها قرار گرفتند دلیل بر بد بودن آنها نیست و این باشگاه ها بر اساس شاخص ها توانستند نمره های بهتری کسب کنند و جا دارد از زحمات تمامی باشگاه داران تقدیر و تشکر کنم.

دکترفلاح نژاد ادامه داد: یکی از مباحث مهم و قابل توجه بیمه ورزشی ورزشکاران است که باید در باشگاه ها به آن توجه ویژه صورت پذیرد تا در صورت بروز حادثه هم ورزشکار و هم باشگاه دار دچار مسائل و مشکلات بعد آن نشوند.

وی ادامه داد: بازرسی و نظارت بر باشگاه های ورزشی به صورت جد دنبال می شود و با باشگاه های متخلف با جدیت برخورد خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.