سه‌شنبه ۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۸

دکتر نوروزی در مجمع سالیانه هیأت پزشکی ورزشی کرمان:

تعامل گسترده هیات های پزشکی ورزشی با مجموعه ورزش استان ها ضروری است

مجمع سالیانه هیأت پزشکی ورزشی استان کرمان

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی در مجمع عمومی هیات پزشکی ورزشی کرمان گفت: هماهنگی و تعامل بین هیأت ها، ادارات کل و فدراسیون های ورزشی یکی از مولفه های موفقیت است که این هیأت به خوبی از آن برخوردار است.

 به گزارش دفتر استان کرمان پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، در این مجمع که با حضور  علی مرادی معاون اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان و در محل هتل جهانگردی برگزار شد، دکتر نوروزی عوامل موفقیت این هیأت را صداقت و درستکاری در تمامی فعالیت های و همچنین همکاری و تعامل سازنده با اداره کل ورزش و جوانان استان دانست.  

دکتر نوروزی با اشاره به طرح بزرگ همکاری فدراسیون پزشکی ورزشی و فدراسیون ورزش های دانش آموزی، تاکید کرد: با اجرای این طرح شاهد ارائه خدمات پزشکی ورزشی به دانش آموزان سراسر کشور بخصوص در بحث سلامت دانش آموزان خواهیم بود.

وی همچنین با تاکید به اهمیت هیأت های پزشکی ورزشی شهرستان ها، توجه و اهتمام به شهرستان ها و بخش های تابعه را یکی از ارکان موفقیت هیات های استانی دانست و خواستار برنامه ریزی دقیق در این زمینه شد.

دراین نشست علی مرادی معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان نیز هیأت پزشکی ورزشی استان را یکی از هیأت های موفق توصیف و گزارشی ازهمکاری هیأت پزشکی ورزشی در بازرسی از باشگاهها، ارسال گزارشات آماری در جهت بررسی عملکرد شهرستانها و پوشش پزشکی مسابقات هیأت های مختلف ورزشی ارائه کرد.

دکتر حسین جمالیزاده رئیس هیأت پزشکی ورزشی استان نیز به ارائه گزارشی از فعالیت های صورت گرفته در تمامی کمیته های این هیأت پرداخت.

وی با اشاره اجرایی شدن طرح بزرگ همکاری فدراسیون پزشکی با فدراسیون ورزش های دانش آموزی، به  ارائه توضیحاتی در خصوص تعامل و همکاری متقابل با آموزش و پرورش استان در خصوص صدور کارت عضویت کمیته خدمات درمانی فدراسیون برای دانش آموزان استان و همچنین پوشش پزشکی مسابقات مختلف مدارس پرداخت.

رئیس هیأت پزشکی ورزشی استان ضمن برشمردن مشکلات مختلف در بازرسی از باشگاهها، خواستار طراحی سامانه جامعی برای دسترسی عموم افراد جامعه در جهت شناخت باشگاههای استاندارد در ستاد نظارت برسلامت اماکن ورزشی شد و آمادگی این هیأت را جهت اجرای آزمایشی آن اعلام کرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.