شنبه ۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۹

دکتر ملک محمدی:

بهترین شرایط بر پزشکی ورزشی ایران حاکم است

بازدید دکتر ملک محمدی از هیات پزشکی ورزشی خوزستان

دکتر تورج ملک محمدی ، دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی به همراه دکتر رضا سعیدی، رئیس کمیته خدمات درمانی از هیات پزشکی ورزشی خوزستان بازدید کردند.

به گزارش دفتر خوزستان پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، در جریان این بازدید توانمندیهای بالقوه هیات مورد پایش قرار گرفت و پیشنهادات لازم در ارتباط با توسعه خدمات هیات ارائه شد. دکتر ملک محمدی با اشاره به خدماتی که فدراسیون پزشکی ورزشی در سراسر کشور به جامعه ورزش ارائه می کند، این خدمات را ستودنی دانست و تاکید کرد: امرو به یمن مدیریت و اهتمام فدراسیون و هیات های تابعه شاهد ارائه خدمات در بهترین شکل ممکن به ورزشکاران عزیز هستیم.

وی افزود: خوشبختانه در مقطع کنونی بهترین شرایط بر پزشکی ورزشی ایران حاکم است از طرفی بهترین روسای تاریخ پزشکی ورزشی سکان هدایت هیات های استانی را بر عهده دارند و از طرف دیگر رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی فردی است که مراحل مدیریت در پزشکی ورزشی را را سپری نموده و به تمامی ابعاد مدیریت در این حوزه از جمله در موضوع نظارت و هدایت هیات های استانی اشراف دارد و همزمان ارتباط صمیمانه ای با روسای هیات های استانی دارد.

دکتر ملک محمدی تصریح کرد: به پاس همه زحمات مدیران گرانقدر پزشکی ورزشی در استان ها اینجانب به نوبه خودم قدردان تلاش این عزیزان هستم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.