سه‌شنبه ۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۵

#چهل_ سال_ ورزش #چهل_ سال _افتخار

همایش تخصصی حقوق ورزشی در قزوین برگزار شد

همایش حقوق ورزشی

هیأت پزشکی ورزشی استان قزوین به منظور گرامیداشت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی همایش تخصصی حقوق ورزشی برگزار کرد.

به گزارش دفتر قزوین پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، کمیته آموزش هیأت پزشکی ورزشی استان قزوین به منظور گرامیداشت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی روز سه شنبه ۹ بهمن در سالن آمفی تئاتر دانشگاه علوم پزشکی استان با حضور افسانه حسن نایبی معاون ورزشی استان و دکتر مدبر دبیر هیأت پزشکی همایش تخصصی حقوق ورزشی برگزار نمود. حدود ۲۰۰ نفر از رؤسا، نواب رئیس و دبیران هیأتهای ورزشی، مربیان، ورزشکاران و باشگاه داران استان در این همایش شرکت کردند.

در این همایش دکتر محمدرضا مدبر ضمن خیرمقدم هدف از برگزاری این همایش را آشنایی جامعه ورزشی با وظایف، حقوق و مسئولیت های آنان در حوادث ورزشی عنوان کرد. سپس افسانه حسن نایبی معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان ضمن تقدیر و تشکر از فعالیتهای هیأت پزشکی در زمینه خدمات رسانی و افزایش سطح سلامت و دانش ورزشکاران به برنامه های پیش رو که به مناسبت دهه فجر توسط اداره کل ورزش و جوانان برگزار خواهد شد اشاره کرد و خواستار تداوم این همبستگی ها شد.

در ادامه مؤید مؤیدی فر کارشناس ارشد تربیت بدنی و کارشناس رسمی دادگستری استان در امور ورزشی به عنوان سخنران این همایش به قوانین و مقرراتی که در قانون برای پیشگیری از بروز حوادث ورزشی برای مربیان و مدیران ورزشی در نظر گرفته شده اشاره کرد و با تأکید بر ضرورت حضور ایشان در هنگام فعالیتهای ورزشی و توجه به نکات ایمنی و سلامت لوازم ورزشی به لزوم حضور پزشک یا امدادگر ورزشی در هنگام برگزاری اردوها و مسابقات نیز اشاره کرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.