شنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۰

پایان نمایشگاه شکوه ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی با حضور پر رنگ هیات پزشکی ورزشی زنجان

نمایشگاه چهلسال ورزش چهل سال افتخارزنجان

دبیر هیات پزشکی ورزشی استان زنجان از حضور پر رنگ و ارائه خدمات گوناگون این هیات در نمایشگاه شکوه ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی خبر داد.

به گزارش دفتر زنجان پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی کشور ؛ بدلخانی دبیر هیات پزشکی ورزشی استان زنجان گفت : نمایشگاه «شکوه ۴۰ سالگی» به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با شعار «افتخار به گذشته؛ امید به آینده» و با هدف ارائه دستاوردهای دستگاه‌های اجرایی استان در ۴۰ سال گذشته از ۱۲ بهمن ماه در زنجان آغاز و با حضور پر رنگ هیات پزشکی ورزشی استان زنجان ۱۶ بهمن پایان یافت .

 وی به حضور هیات پزشکی ورزشی و ارائه خدمات گوناگون در این نمایشگاه اشاره کرد و گفت : امدادگران هیات با حضور در این نمایشگاه و سنجش فشار خون ، تست قند خون و سنجش مقدار اکسیژن داخل خون در خدمت بازدیدکنندگان بودند که بیش از ۵۰۰ نفر از همشهریان این خدمات استفاده نمودند  .

این مقام مسئول در رابطه با حضور روانشناسان هیات پزشکی ورزشی در این نمایشگاه٬ گفت : کمیته روانشناسی این هیات با حضور همه روزه و با ارائه خدماتی همچون انجام تست سلامت روان ، ارائه‌ خدمات مشاوره ای ( فردی و گروهی ) و مشاوره های روانشناختی میزبان همشهریان زنجانی بود که با استقبال فراوان عموم مردم نیز مواجه شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.