پنجشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۸

‎دکتر نوروزی در نشست روسای فدراسیون های ورزشی در مرز خسروی::

‎اولین آکادمی پزشکی ورزشی ایران سال ٩٨ به بهره برداری می رسد

نوروزي

‎دکتر نوروزی در نشست سالیانه روسای فدراسیون های ورزشی که در نقطه صفر مرزی شهرستان قصرشیرین با حضور وزیر ورزش و جوانان، رئیس کمیته ملی المپیک و معاونین وزراتخانه و سایر مسوولین استانی امروز برگزار شد، افتتاح اولین آکادمی پزشکی ورزشی ایران در شش ماهه سال 98 در کرمانشاه خبر داد.

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی به ضرورت توجه به نیازهای حوزه پزشکی ورزشی با توجه به ظرفیت ها و پتانسیل های موجود در ورزش قهرمانی و همگانی استان کرمانشاه اشاره کرد و اظهار داشت : دستیابی به بالاترین حد سلامت و کارایی ورزشکاران به‌عنوان یکی اهداف کلان حوزه سلامت ورزش همواره مورد تاکید فدراسیون بوده و در این راستا از تمامی امکانات و ظرفیت های موجود با همراهی استانداری و ورزش و جوانان برای تسریع در عملیات اجرایی، تکمیل و تجهیز این مرکز استفاده خواهیم کرد.

دکتر نوروزی افزود: انتظار داریم هیأت پزشکی ورزشی کرمانشاه علاوه بر ارائه خدمات تشخیصی، درمانی، مشاوره‌ای و توانبخشی به جامعه ٨٠  هزارنفری ورزشکاران سازمان‌یافته  و ضمن توجه به ورزش قهرمانی نگاه ویژه‌ای نیز در بحث سلامت همگانی  با رویکرد تأمین  سلامت عموم مردم و توسعه ورزش شهروندی داشته باشد.
رییس فدراسیون پزشکی ورزشی در ادامه تاکید داشت :این آکادمی یکی از مجهزترین و بزرگ‌ترین مراکز کشور خواهد بود و در مساحت ١٥٠٠ مترمربع زمینه ارائه خدمات مطلوب پزشکی ورزشی را برای عموم مردم فراهم می‌کند.

وی به نقش بی‌بدیل پزشکی ورزشی در رقابت‌های ورزشی مختلف اشاره کرد و تلاش های جامعه پزشکی ورزشی را شایسته تقدیر دانست.
رییس فدراسیون پزشکی ورزشی که در حضور وزیر ورزش سخن می گفت، احداث آکادمی پزشکی ورزشی ایران در کرمانشاه را نشان از همدلی و همراهی مجموعه مدیریتی استان دانست و گفت: با حمایت ویژه وتکمیل تجهیزات توانبخشی و درمانی زمینه ارائه خدمات مطلوب را فراهم خواهد نمود.

گفتنی است نشست سالیانه روسای فدراسیون های ورزشی با حضور مقام عالی وزرات، رئیس کمیته ملی المپیک، معاونین وزراتخانه و مسوولین استانی با رویکرد ایجاد هم افزایی برای توسعه ورزش در مناطق زلزله زده امروز پنج شنبه در نقطه صفر مرزی  شهرستان قصرشیرین از ساعت ٩ الی ١٣ در محل سالن جلسات پایانه مرز خسروی برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.