پنجشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۹

ستاد نظارت بر سلامت اماکن ورزشی استان مرکزی برگزار کرد؛

سمینار آموزشی مدیران و موسسان اماکن ورزشی

مرکزی

ستاد نظارت بر سلامت اماکن ورزشی استان مرکزی سمینار آموزشی مدیران و موسسین اماکن ورزشی را در اراک برگزار کرد.

به گزارش دفتر استان مرکزی، پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، ستاد نظارت بر سلامت اماکن ورزشی هیات پزشکی ورزشی استان در ادامه روند نظارت بر عملکرد اماکن ورزشی و لزوم دانش افزایی مدیران و موسسین این اماکن اقدام به برگزاری سمینار آموزشی مدیران و موسسین اماکن ورزشی کرد.

این سمینار آموزشی با حضور مدیرکل ورزش و جوانان، رئیس هیات پزشکی ورزشی، رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی نیروی انتظامی، اعضاء شورای ستاد نظارت بر سلامت اماکن ورزشی استان و با شرکت ۱۷۰ نفر از مدیران اماکن ورزشی خصوصی سطح استان،  امروز پنج شنبه ۲۵ بهمن ماه در سالن زیتون شهرستان اراک برگزار شد.

دکتر ناصر عزیزی رئیس هیات پزشکی ورزشی استان برگزاری چنین دوره های آموزشی تخصصی را بسیار  با اهمیت و مفید دانست و در ادامه در مورد  انواع خدمات و تعرفه های کمیته خدمات درمانی، نحوه بازرسی از باشگاه ها و انواع تخلفات همچنین خدماتی که در هیات پزشکی ورزشی استان به ورزشکاران ارائه می شود، توضیخاتی را بیان کردند.

در ادامه این همایش حقدادی مدیرکل ورزش و جوانان استان به لزوم صدور کارت بیمه ورزشی برای تمامی ورزشکاران اماکن ورزشی تاکید کرد و اظهار داشت : مدیران باشگاههای ورزشی نباید صرفا به صدور کارت بیمه ورزشی اتکاف کنند بلکه ایشان موظف اند تا تمامی خدماتی که در قبال صدور کارت بیمه ورزشی به وزشکاران ارائه می شود را بیان کنند و ورزشکاران با آگاهی کامل کارت بیمه ورزشی خود دریافت کنند.

شایان ذکر است، در طی این همایش مباحثی از قبیل، حقوق ورزشی، مدیریت، آشنایی با دوپینگ و مکمل های ورزشی و امنیت  برای باشگاه داران ارائه شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.