چهارشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۴

استاندار خراسان شمالی در دیدار با دکتر نوروزی:

فدراسیون پزشکی ورزشی تکیه گاهی مطمئن برای دیگر فدراسیون هاست

استاندار خراسان شمالی

استاندار خراسان شمالی با اشاره به این که ورزش همواره جزئی از دغدغه های وی بوده است، گفت: ورزش را جزو اولویت های توسعه ای استان می دانم هرچند پیش از این، به دلیل ضعف زیرساخت ها شرایط پیشبرد برنامه ای جامع در این حوزه وجود نداشته و مطالبه گری مردم و رسانه ها هم در این زمینه ضعیف بوده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، محمدعلی شجاعی در دیدار رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی تصریح کرد: البته دولت در چند سال اخیر سرمایه گذاری خوبی برای توسعه زیرساخت های ورزشی این استان داشته و به عنوان نمونه، ورزشگاه ۱۵ هزار نفری در بجنورد ساخته شد ولی از آن استفاده چندانی نمی شود که تلاش می کنیم با دعوت از بخش خصوصی چراغ آن را روشن نگه داریم و پیگیر آمد و شد تیم های ورزشی کشور و برگزاری اردوهای ورزشی با استفاده بهینه از امکانات موجود خواهم بود.

وی ادامه داد: در رایزنی با وزیر ورزش و جوانان هم پیگیر تخصیص اعتبار و تکمیل طرح های مهم ناتمام ازجمله سالن ۶ هزار نفره بجنورد و سالن های شهرستان ها خواهیم بود؛ ضمن این که با برنامه ریزی درصدد برگزاری رویدادهای بزرگ ورزشی در استان با استفاده مطلوب از امکانات دیگر دستگاه ها هستیم.

وی همچنین لزوم گسترش استعدادیابی در رشته های مختلف ورزشی و حمایت از ورزش بانوان را یادآور شد و گفت: به آموزش و توانمندسازی ورزشکاران و مربیان در رشته های مختلف به طور جدی اعتقاد دارم.

شحاعی  گفت: فدراسیون پزشکی ورزشی در سال های اخیر جایگاه خوبی در کشور پیدا کرده و به تکیه گاهی مطمئن برای دیگر فدراسیون ها و مورد اعتماد ورزشکاران تبدیل شده و در فراگیر شدن بیمه ورزشی هم گام های خوبی برداشته است.

دکتر غلامرضا نوروزی رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی هم از دکتر شجاعی به عنوان استانداری ارزشی و ورزشی یاد کرد و با اشاره به توانمندی این استان در خیلی از رشته های ورزشی ازجمله کشتی، جودو، کوراش و والیبال گفت: با توجه به دغدغه مندی استاندار و مسئولیت های مختلف در عرصه ورزش و شناخت خوب و حمایتی که از ورزش دارد، هیات های ورزشی و ورزشکاران خراسان شمالی می توانند ۲۴ ساعته به فکر ارتقای مهارت ها و مدال آوری باشند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.