دوشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۴

رسول منعم مدیر کل ورزش و جوانان استان قم شد

رسول منعم

آیین تکریم و معارفه مدیر کل ورزش و جوانان استان قم با حضور مسؤولان کشوری برگزار شد و رسول منعم به عنوان مدیر کل ورزش و جوانان استان قم معرفی شد.

به نقل از  روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان قم، حسن عابدی بعد از چهار سال از سمت مدیر کل ورزش و جوانان استان قم کنار رفت و رسول منعم به جای وی سکان هدایت این اداره کل را عهده دار شد.

رسول منعم که از پانزدهم مهرماه ۹۴ تا پانزدهم دی‌ماه ۹۷ مدیر کل ورزش و جوانان استان همدان بود و عملکرد خوبی در این استان داشت، به‌عنوان جانشین حسن عابدی در اداره کل ورزش و جوانان استان قم رسما معرفی شد.

منعم پیش از حضور در مدیریت ورزش و جوانان همدان، معاون اداره کل ورزش و جوانان این استان بود و همچنین معاون تربیت بدنی استان قم در زمان ریاست بهمن نیکخو و عباس جهان‌بینی به شمار می رفت.

مراسم تکریم حسن عابدی و معارفه رسول منعم به‌عنوان مدیر کل ورزش و جوانان استان قم، در تالار بعثت خانه جوان قم با حضور چهره های کشوری و استانی برگزار شد.

امیررضا خادم معاون حقوقی مجلس و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان، سید محمدرضا هاشمی معاون اجتماعی، امنیتی و سیاسی استانداری قم، ابوالقاسم مقیمی مدیر عامل سازمان فرهنگی، هنری، ورزشی شهرداری قم، حسن مالکی‌نژاد رئیس کمیسیون فرهنگی هنری شورای اسلامی شهر قم و جمعی از پیشکسوتان، روسای هیأت‌های ورزشی، ورزشکاران، مدیران باشگاه‌ها و مربیان استان قم در این مراسم حضور داشتند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.