سه‌شنبه ۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۳:۱۹

پیام تبریک

پیام تبریک رئیس هیات پزشکی ورزشی استان بوشهر بمناسبت روز زن

تبریک روز زن

دکتر سودابه وحدت رییس هیات پزشکی ورزشی استان بوشهر ، فرا رسیدن ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن و گرامیداشت مقام مادر را به تمامی بانوان و همکاران هیات پزشکی ورزشی استان بوشهر تبریک و تهنیت گفت.

 به گزارش دفتر استان بوشهر و پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ایران: دکتر سودابه وحدت رییس هیات پزشکی ورزشی استان بوشهر، فرا رسیدن ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س)   و روز زن و گرامیداشت مقام مادر را به تمامی بانوان و همکاران هیات پزشکی ورزشی استان بوشهر تبریک و تهنیت گفت.

 متن پیام بشرح ذیل می‌باشد

بنام خدا

فرا رسیدن ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن و گرامیداشت مقام مادر را به تمامی بانوان و همکاران هیات پزشکی ورزشی استان بوشهر تبریک و تهنیت عرض می‌کنم. در ادامه و همچنین در بخشی از این پیام آمده است: زاد روز دخت پیامبر اکرم (ص) و نامگذاری آن بنام روز زن، خجسته مناسبتی است تا جایگاه رفیع و والای حضرت فاطمه زهرا (س) به‌عنوان الگویی کامل و جامع برای زنان یاد آوری و بهانه‌ای تا از مادران و زنان این مرز و بوم قدردانی شود. وی ضمن اشاره به کلام مقام معظم رهبری که فرموده‌اند: زن مسلمان، شخصیت خودش را پیدا کرده است، ادامه داد: در زمانی بسر می‌بریم که زنان ما علاوه بر مدیریت خانواده و تربیت فرزندان، همراه و همگام مردان در تمامی عرصه‌های اقتصادی، اجتماعی و سیاسی حضور فعال و پر رنگی دارند و این موضوع اهمیت جایگاه بانوان را بیش از پیش ارتقاء می‌دهد. اینجانب بار دیگر این روز خجسته را به تمامی مادران و بانوان شاغل در هیات‌های پزشکی ورزشی استان بوشهر که به‌عنوان یکی از مهمترین عرصه‌های خدمت به همنوعان فعالیت می‌کنند، تبریک عرض کرده و برایتان در مسیر زندگی از خداوند متعال موفقیت و کامیابی را خواستارم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.