شنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۶

دکتر خامسان رئیس هیأت پزشکی ورزشی خراسان‌جنوبی باقی ماند

جوادخامسان

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری فارس از بیرجند، مجمع انتخاباتی هیأت پزشکی و ورزشی خراسان‌جنوبی بعدازظهر امروز با حضور دبیر فدراسیون، مدیرکل ورزش و جوانان استان در سالن باغ سلامت بیرجند برگزار شد.

جواد خامسان سرپرست فعلی هیأت به‌عنوان تنها کاندیدای مجمع برای ۱۰ دقیقه به ارائه برنامه‌های راهبردی و سیاست‌های اجرایی خود پرداخت.

۱۷ عضو اصلی مجمع انتخاب رئیس هیأت پزشکی و ورزشی خراسان‌جنوبی متشکل از نماینده‌های مربیان، داوران، ورزشکاران، روسای هیأت ‌شهرستان‌ها، باشگاه‌ها و آموزش و پرورش حضور داشتند.

در پایان این مجمع از ۱۷ عضو مجمع ۱۴ نفر حضور داشتند که جواد خامسان با کسب تمامی آراء مأخوذه برای چهار سال دیگر به‌عنوان رئیس هیأت پزشکی و ورزشی استان‌ خراسان‌جنوبی برگزیده شد.

رئیس هیأت پزشکی و ورزشی خراسان‌جنوبی در حاشیه مجمع اظهار داشت: چشم‌انداز برنامه‌های راهبردی و سیاست‌های اجرایی آتی این هیأت در راستای توسعه زیرساخت‌ بیمه الکترونیک و آنلاین ورزشکاران است.

جواد خامسان با اشاره به رشد ۳۰ درصدی سازماندهی ورزشکاران خراسان‌جنوبی در سال ۹۷ گفت: تاکنون برای بیش از ۳۱ هزار نفر بیمه الکترونیکی صادرشده است.

وی از وجود مجهزترین مرکز تخصصی فیزیوتراپی پزشکی ورزشی خراسان‌جنوبی در شرق کشور خبر داد و افزود: این مرکز با اعتبار هزینه شده 2 میلیارد تومان با یک فیزیوتراپ، دو کمک فیزیوتراپ و یک نفر مسؤول امور اداری و با تجهیزات 11 کابین فیزیوتراپی و دارای اتاق ماساژ و تمرین درمانی در بیرجند فعال است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.