دوشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۰:۳۸

دکتر باقری مقدم در نشست با مدیران ورزشی :

آکادمی علوم ورزشی متعلق به ورزش استأن اصفهان است

آکادمی اصفهان

رییس هیات پزشکی ورزشی استان اصفهان، مرکز آکادمی علوم ورشی لوافان را که بصورت هیات امنایی و توسط هیات پزشکی ورزشی اداره می شود، خانه ورزش استان اصفهان و متعلق به همه دانست و تاکید کرد که این مرکز  مشاور علمی هیات های ورزشی محسوب می شود که قطعا می تواند موجب تعالی ورزش استان را فراهم آورد.

به گزارش روابط عمومی هیات پزشکی ورزشی استان اصفهان، دکتر احمد باقری مقدم در نشست هم اندیشی با مدیران ورزشی استان اصفهان به منظور ارائه خدمات آکادمی علوم ورزشی استان، این آکادمی را در کشور کم نظیر و پیشرو دانست و اظهار داشت : این مجموعه با اندیشه خیرخواهانه خانواده لوافان احداث شده و بصورت هیات امنایی اداره می شود و هیات پزشکی ورزشی نیز بهره بردار آن است و با توجه به برخورداری از تجهیزات مختلف در کشور پیشرو و پیشگام است و حتی  از مرکز ایفمارک نیز از لحاظ امکانات و تجهیزات  جلوتر است.

وی یکی از أهداف مهم این آکادمی را افزایش بنیه علمی ورزش استان اصفهان دانست و پیشگیری از مصدومیتها، انجام تست های پزشکی ورزشی و  ارائه خدمات برای تمرینات و ورزش گروه های خاص مانند، مادران باردار، بیماران خاص، بیماران دیابت و ... از دیگر أهداف برشمرد و ادامه داد: در این مرکز  استعدادیابی  و دوره های آموزشی نیز با اخرین کند علمی برگزار می شود.

رییس هیات پزشکی ورزشی استان اصفهان، آکادمی علوم ورزشی لوافان را که با مدیریت این هیات اداره می شود، پاتوق علمی جامعه ورزش استان اصفهان تعبیر کرد که منجر به ارتقا سطح علمی ورزش خواهد شد.

دکتر باقری مقدم با بیان اینکه انتظار داریم از این مجموعه  علمی ورزشی که در کشور پیشناز است، با استقبال بیشتر هیات های ورزشی استان اصفهان مواجه شود، تصریح کرد : با عنایت به أهداف خیریه، هیات های ورزشی نگران هزینه ها نباشند، قطعا شرایطی پدید

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.