چهارشنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۱:۵۶

پیام تبریک

پیام تبریک دکتر سودابه وحدت رییس هیات پزشکی ورزشی استان بوشهر بمناسبت فرارسیدن عید سعید باستانی

پیام تبریک عید باستانی دکتر وحدت

دکتر سوابه وحدت رییس هیات پزشکی ورزشی استان بوشهر بمناسبت نزدیک شدن به سال ۹۸ و همچنین پایان سال ۹۷، پیشاپیش فرا رسیدن عید سعید باستانی را تبریک گفتند و به همین مناسبت پیامی را صادر کردند.

به گزارش دفتر استان بوشهر و پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ایران: دکتر سوابه وحدت رییس هیات پزشکی ورزشی استان بوشهر بمناسبت نزدیک شدن به سال ۹۸ و همچنین در پایان سال ۹۷، پیشاپیش فرا رسیدن عید سعید باستانی را تبریک گفتند و به همین مناسبت پیامی تبریکی را صادر کردند.

متن پیام بشرح ذیل می‌باشد:

بنام خدای یکتا

یا مقلب القلوب و الابصار یا مدبر اللیل و النهار  یا محول الحول و الاحوال حول حالنا الی احسن الحال.

فصل بهار، فصل نو شدن، شکفتن و روییدن و زیباترین صحنه‌ تجلی شکوه، عظمت، بخشش و حیات دوباره است که همواره به سوی آدمیان و همه موجودات عالم جاری و ساری ست.
اینک که در آستانه فرا رسیدن فصل بهار و ایام خجسته نوروز هستیم، پیشاپیش آغاز سال ۱۳۹۸ هجری شمسی را به محضر مقام معظم رهبری و همه‌ی خدمتگزاران صدیق نظام جمهوری اسلامی ایران، هم استانی‌ها و کلیه همکاران صدیق و عزیز هیات پزشکی ورزشی استان بوشهر، به ویژه مردم نجیب و بزرگوار شهرستان بوشهر تبریک و شاد باش عرض می‌کنم.
در این لحظات زیبا از خداوند متعال برای کلیه همکاران عزیزم سالی پر از موفقیت و سربلندی همراه با نشاط و شادمانی مسالت می‌دارم و امیدوارم در سال جدید خداوند به همه همکاران هیات پزشکی ورزشی استان، توفیق روز افزون بدهد تا در راستای خدمت صادقانه و رفع مشکلات، نارسایی‌ها و کمبودهای خدمات پزشکی و درمانی گام‌ برداشته و موجب رشد و تعالی این هیات پزشکی ورزشی استان بوشهر گردند.

 
دکتر سودابه وحدت
رییس هیات پزشکی ورزشی استان بوشهر

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.