یکشنبه ۱۱ فروردین ۱۳۹۸ - ۰۵:۱۰

در دفتر مدیر کل ورزش و جوانان بوشهر

برگزاری طرح نوروزانه با ورزش با حضور هیات پزشکی ورزشی در بوشهر

برگزاری طرح نوروزانه با ورزش در بوشهر

دکتر وحدت رییس هیات پزشکی ورزشی استان بوشهر از برگزاری طرح نوروزانه با ورزش و همزمان با سراسر کشور در چند شهرستان استان بوشهر خبر داد.

به گزارش دفتر استان بوشهر و پایگاه خبری و تحلیلی پزشکی ایران: دکتر وحدت رییس هیات پزشکی ورزشی استان بوشهر از برگزاری طرح نوروزانه با ورزش و همزمان با سراسر کشور در چند شهرستان استان بوشهر خبر داد.

رییس هیات پزشکی ورزشی استان بوشهر در بیان این مطلب اشاره کرد: این جلسه‌ی هماهنگی که در دفتر آقای احمد بهروزیان‌فرد مدیرکل ورزش و جوانان استان با حضور خانم سیف زاده معاون ورزش بانوان، رئیس هیات بازی‌های بومی محلی سنتی. نایب رئیس هیات همگانی، نماینده سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بوشهر. کارشناس ورزش اداره کل در ورزش همگانی، برگزارشد، بیشتر برای هماهنگی و برگزاری جشنواره‌های نوروزی و بازی‌های بومی محلی و تشویق مسافران به نشاط و فعالیت در حین سفر به بوشهر در شهرستان‌های استان بود.
 وی اضافه کرد: در این جلسه، مقرر گردید، که شهرستان‌ها بایستی جشنواره را بخوبی برگزار کنند و همچنین مشخص شدن، نوع بازی‌ها و مسابقاتی که باید انجام شود و همجنین مدت زمان جشنواره تصمیم گیری شد.
دکتر وحدت در پایان گفت: این طرح ملی نوروزانه با ورزش، از ابتدای سال تا پایان تعطیلات نوروزی در محل‌های گردش پذیر استان در حال برگزاری است، که تیم‌های خدمات درمانی هیات پزشکی ورزشی استان  برای ارائه خدمات با این طرح کاملا هماهنگ هستند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.