یکشنبه ۱۱ فروردین ۱۳۹۸ - ۰۵:۱۷

در سالن کنفرانس اداره کل ورزش و جوانان بوشهر رخ داد

جلسه هماهنگی و برنامه ریزی مدیریت بحران با حضور رییس هیات پزشکی ورزشی استان بوشهر

برگزاری طرح نوروزانه با ورزش در بوشهر

همزمان با ورود سامانه بارشی جدید به کشور و خسارات ناشی از آن، و جهت کمک رسانی و اسکان اضطراری مسافران در صورت بارندگی های شدید که در روزهای آینده پیش بینی شده است، جلسه‌ی هماهنگی و برنامه ریزی مدیریت بحران با حضور مدیرکل ورزش و جوانان بوشهر، معاونان، هیات‌های ورزشی، سمن های جوان و روسای ادارات ورزش شهرستان‌ها در سالن کنفرانس مجموعه ورزشی شهید بهشتی بندر بوشهر برگزار شد.

به گزارش دفتر استان بوشهر و پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ایران، همزمان با ورود سامانه بارشی جدید به کشور و خسارات ناشی از آن، و جهت  کمک رسانی و اسکان اضطراری مسافران در صورت بارندگی های شدید که در روزهای آینده  پیش بینی شده است، جلسه‌ی هماهنگی و برنامه ریزی مدیریت بحران با حضور مدیرکل ورزش و جوانان بوشهر، معاونان، هیات‌های ورزشی، سمن های جوان و روسای ادارات ورزش شهرستان‌ها در سالن کنفرانس مجموعه ورزشی شهید بهشتی بندر بوشهر برگزار شد.

در این جلسه مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر ضمن تشکر از هیات‌ها و ادارات ورزش شهرستان‌هایی که در بارندگی اخیر در اسکان مسافران عملکرد شایانی داشتند، بر همراهی و هماهنگی کامل هیات‌ها و سمن‌های جوان با هلال احمر و ستاد بحران استان تاکید کرد و گفت: همه‌ی هیات‌های ورزشی و سمن های جوان تمام امکانات و ظرفیت‌های خود را برای یاری رساندن به مردم و مسافران در شرایط پیش رو به کار گیرند.

بهروزیان‌فرد با اشاره به تاکید مقام عالی وزارت ورزش، بر یاری رسانی و آمادگی کامل جامعه ورزش و سمن‌های جوان استان‌ها افزود: هرچند امیدواریم بارش‌های پیش رو خطری برای هم استانی‌ها و مسافران ایجاد نکند اما تمام سالن‌های ورزشی ما در شهرستان‌های مختلف و ظرفیت‌های ورزشی ما اعم از نجات غریق، قایقرانان، کوهنوردان، هیات‌های پزشکی ورزشی استان و سایر هیات‌های مرتبط با برنامه ریزی و هماهنگی انجام شده در آمادگی کامل به سر می‌برند.

در این نشست که مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان نیز حضور داشت؛ روسای شهرستان‌ها و نمایندگان هیات‌های قایقرانی، نجات غریق، کوهنوردی و پزشکی ورزشی گزارشی از آمادگی نیروهای خود ارائه کردند.

در پایان این جلسه اعلام گردید، که هر هیات، کمک‌های غیر نقدی  تهیه کند،   برای کمک به سیل زدگان استان‌های گلستان، فارس و لرستان و همچنین جمع آوری شود و تحویل هلال احمر بدهند، برای ارسال به استان‌های مذکور.

بنابر پیش بینی‌های هواشناسی سامانه‌ی بارشی شدید دیگری از یکشنبه امروز مناطقی از کشور از جمله جنوب و جنوب غرب را در بر خواهد گرفت.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.