دوشنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۴

دکتر نوروزی در نشست ستاد عالی بازی های المپیک:

ورزشکاران المپیکی لحظه به لحظه رصد می شوند

غلامرضا نوروزی

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی در نشست ستاد عالی بازی های المپیک که به ریاست دکتر سلطانی فر در وزارت ورزش و جوانان برگزار شد ، گفت: تمرکز ویژه ای روی سلامت ورزشکاران المپیکی داریم.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان دکترغلامرضا نوروزی پس از پایان این نشست ضمن ابراز امیدواری از بهبود روند درمان سهراب مرادی گفت: سهراب از ورزشکاران شانس مدال کشورمان در المپیک ۲۰۲۰ است و با دستور وزیر ورزش و جوانان به صورت ویژه پیگیر وضعیت سلامت او هستیم.

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی ادامه داد: پس از اعزام سهراب مرادی به آلمان گزارش کاملی از روند بهبود سلامت او تنظیم کردیم و خوشبختانه وضعیت مساعد است و طبق برنامه پیش خواهیم رفت تا در بهترین شرایط جسمی و روحی برای المپیک قرار گیرد.

وی در خصوص وضعیت سایر ورزشکاران کشورمان برای المپیک ۲۰۲۰ گفت: تمرکز خاصی روی ورزشکاران  شانس کسب سهمیه و مدال برای بازی های توکیو کرده ایم و به صورت منظم آنها را رصد می کنیم. ماهیانه وضعیت سلامت جسمی، روحی و همچنین دوپینگ ورزشکاران بررسی و گزارشات به روز رسانی می شود تا از هیچ شخصی غافل نمانیم.

نوروزی در پایان تاکید کرد: اگرچه که سلامت تمام ورزشکاران  کشور تحت نظر این فدراسیون است اما واضح است آنهایی که شانس بالایی برای کسب سهمیه المپیک و حتی مدال دارند به طور خاص تا زمان آغاز بازی ها رصد خواهند شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.