چهارشنبه ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۸

پیام تبریک دکتر سودابه وحدت بمناسبت ولادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان

پیام تبریک ولادت علی اکبر

دکتر سودابه وحدت رییس هیات پزشکی ورزشی استان بوشهر بمناسبت ولادت با سعادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان پیام تبریکی را ارسال کرد.

به گزارش دفتر استان بوشهر و پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ایران: دکتر سودابه وحدت رییس هیات پزشکی ورزشی استان بوشهر بمناسبت ولادت با سعادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان پیام تبریکی را ارسال کرد.

متن پیام بشرح ذیل می‌باشد.

رئیس هیات پزشکی ورزشی استان بوشهر در پیامی به مناسبت هفته جوان تاکید کرد که جوانان با حرکت های جهادی خود، امیدواری‌ها به پیمودن گام دوم و گام‌های بعدی انقلاب را بیش از پیش متبلور ساختند و نشان دادند که جوانان آماده‌اند “شانه‌های خود را به زیر بار مسوولیت دهند” و “ایران عزیز را الگوی کامل نظام پیشرفته‌ی اسلامی سازند. ”

دکتر سودابه وحدت در پیام خود آورده است: جوانان قلب تپنده و نیروی پیش‌ران هر جامعه هستند و بی‌شک یکی از رموز موفقیت کشورها، توجه و سرمایه‌گذاری مادی و معنوی روی جوانان است. تجربه‌های کشور ما نیز همگی بیانگر این واقعیت است که هر زمان عرصه برای حضور و فعالیت جوانان گشوده شده، توفیقات و دستاوردهای قابل توجهی را در پی داشته و بسیاری از غیرممکن‌ها را ممکن ساخته است.

در این میان کم نیستند جوانانی که با انگیزه‌های انسان‌دوستانه و خیرخواهانه، آستین همت بالا زده و داوطلبانه و ایثارگرانه، مطابق اصول و اهداف متعالی فدراسیون و هیات‌های پزشکی ورزشی، یاری رساندن به همنوعان را سرلوحه کار خویش قرار داده‌اند.

امسال در حالی به روز جوان رسیدیم که شمار زیادی از جوانان و نوجوانان کمیته‌های پزشکی و درمانی به جای برگزاری مراسم و جشنواره‌های مرسوم این ایام و مناسبت‌ها، ترجیح داده‌اند توان و وقت خود را در کنار سایر جوانان جهادی و امدادگر صرف کمک‌رسانی به هم‌وطنان سیل‌زده در سراسر کشور نمایند و با این حرکت خود، امیدواری‌ها به پیمودن گام دوم و گام‌های بعدی انقلاب را بیش از پیش متبلور ساختند و نشان دادند که جوانان آماده‌اند “شانه‌های خود را به زیر بار مسوولیت دهند” و “ایران عزیز را الگوی کامل نظام پیشرفته‌ی اسلامی سازند. ”

در سالروز میلاد با سعادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان، با افتخار، این روز را به تمامی همکاران جوان و جوانان عزیز کشور به ویژه جوانان کمیته‌های، هیات‌های پزشکی استان و فدراسیون پزشکی جمهوری اسلامی ایران، صمیمانه تبریک گفته و برای یکایک این عزیزان از درگاه خداوند متعال سعادت، سلامت و سربلندی روزافزون مسالت می‌کنم.

دکتر سودابه وحدت

رییس هیات پزشکی ورزشی استان بوشهر

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.