شنبه ۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۷

ملی پوشی که ۱۲ سال عضو کمیته خدمات درمانی پزشکی ورزشی است

فائزه رفیعی: مرکز فیزیوتراپی هیات پزشکی گیلان بهترین انتخاب برای درمان است

فائزه رفیعی

در شرایطی حدود سه دهه از تولد کمیته خدمات درمانی فدراسیون پزشکی ورزشی می گذرد؛ در همه این سال ها کمیته مذکور روند رو به رشدی داشته و همواره سعی کرده بهترین خدمات را به اعضای این کمیته ارائه نماید.

یکی از اعضای این کمیته هم فائزه رفیعی ملی پوش شمشیربازی است که با سابقه ۱۲ سال عضویت در  کمیته خدمات درمانی (با دریافت کارت بیمه ورزشی) هم اکنون مراحل درمان خود را در مرکز فیزیوتراپی هیات پزشکی ورزشی گیلان طی می کند.

  فائزه رفیعی با بیان اینکه در حال حاضر رنکنیگ نخست کشوری را در اختیار دارد و در رده نوجوانان و جوانان صاحب مدال آسیایی شده است، به روابط عمومی هیات پزشکی ورزشی گیلان گفت: از همان بدو آغاز ورزشم یعنی از سال ۱۳۸۶ عضو کمیته خدمات درمانی پزشکی ورزشی شدم و در همه این سال ها عضو این کمیته بودم و هستم ضمن اینکه از سال ۸۹ به عضویت تیم های ملی درآمدم.

وی درباره آسیب دیدگی خود گفت: در جریان تمرینات تیم ملی از ناحیه مینیسک زانو دچار آسیب دیدگی شدم و پس از آن توسط ارتوپد ویزیت شدم و فیزیوتراپی تجویز کرد. از طرفی با توجه به شناختی که از خدمات فیزیوتراپی هیات پزشکی ورزشی گیلان داشتم و پیشتر از این خدمات استفاده کرده بودم، باز هم این مرکز را برای فیزیوتراپی و ادامه درمان انتخاب کردم چرا که این بهترین انتخاب بود.

این ملی پوش شمشیربازی تصریح کرد: مجموعه پزشکی ورزشی بهترین مرکز برای ورزشکاران و  ملی پوشان است چون متخصصان اینجا با تمام توان و بهترین شکل ممکن خدمات لازم را ارائه می کنند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.