شنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۵

کارگاه آموزشی تغذیه ورزشی ویژه مربیان ژیمناستیک در کرمانشاه برگزار شد

قربانی

با توجه به نیازسنجی صورت گرفته و در راستای توسعه دانش مربیان و ورزشکاران، کارگاه یک روزه تغذیه ورزشی و آشنایی با آسیب های شایع در رشته ژیمناستیک روز جمعه 13 اردیبهشت ماه در محل سالن آمفی تئاتر ورزش و جوانان کرمانشاه با استقبال بی نظیر جامعه مربیان برگزار شد.

به گزارش دفتر کرمانشاه پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران در این کارگاه آموزشی که با همکاری هیأت ژیمناستیک برگزار شد، مربیان و ورزشکاران رشته ژیمناستیک بر اساس سرفصل های تعیین شده با اصول تغذیه قبل، حین و بعد از رویدادهای ورزشی و آسیب های شایع در رشته ژیمناستیک زیر نظر مدرسین آشنا شدند.

هیأت پزشکی ورزشی بر اساس تعامل سازنده و مثبت با هیأت ها و باشگاه های ورزشی با اهتمام جدی و همکاری مستمر به منظور ارتقاء سطح دانش مربیان و ورزشکاران بر اساس تقویم آموزشی در تمامی حوزه های پزشکی ورزشی اقدام به برگزاری دوره های می کند و به عنوان پشتیبان ورزش قهرمانی و سلامت همگانی از تمامی ظرفیت ها و امکانات برای توسعه همه جانبه ورزش استفاده می نماید.

گفتنی است هیأت ژیمناستیک با 8 هزار ورزشکار تحت پوشش به عنوان دومین رشته پرطرفدار در استان کرمانشاه 9 درصد کل جمعیت ورزشکاران سازمان یافته را به خود اختصاص داده است. 

در این کارگاه آموزشی یک روزه فرید اردیخانی و نگین قربانی به عنوان مدرس حضور داشتند. 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.