شنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۶

دکتر جمالیزاده سکاندار هیأت پزشکی ورزشی کرمان باقی ماند

مجمع انتخاباتی هیأت پزشکی ورزشی کرمان

مجمع انتخاباتی هیأت پزشکی ورزشی استان باحضور دکتر تورج ملک محمدی دبیر فدراسیون پزشکی برگزار و طی آن با رای اعضای مجمع دکتر حسین جمالیزاده برای مدت ۴سال دیگر در سمت خود ابقاء شد.

   به گزارش دفتر استان کرمان پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران،  در این مجمع که معاون اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان نیز حضور داشت،دکتر ملک محمدی با ابزار خرسندی از همدلی و همکاری موثر بین اداره کل ورزش و جوانان و هیأت پزشکی ورزشی استان، عملکرد مثبت هیأت پزشکی در جهت افزایش ورزشکاران سازمان یافته را حاصل این تعامل و همدلی دانست.

 همچنین درابتدای این نشست علی مرادی معاون اداره کل ورزش و جوانان استان با اشاره به عملکرد اداره کل ورزش و جوانان استان در سال گذشته در برگزاری مسابقات مختلف بین المللی و کشوری، همکاری هیأت پزشکی ورزشی بخصوص در پوشش پزشکی مسابقات را بسیار مثمر ثمر دانست.

وی همچنین از عملکرد و تلاش این هیأت در جهت افزایش ۲۱هزار نفری آمار ورزشکاران سازمان یافته استان قدردانی کرد.

دکتر حسین جمالیزاده رئیس هیأت با اشاره به اینکه تنها هدف پزشکی ورزشی استان، ارائه خدمات به ورزشکاران است، همکاری و تعامل با ادارات و سازمانها در جهت آموزش، تعامل سازنده تر با باشگاهها و اماکن ورزشی، رسیدگی و توجه بیشتر به هیأت های شهرستانها،فعال تر کردن حوزه بانوان و همچنین خرید ساختمان را از جمله برنامه ها و اهداف اجرایی خود بیان کرد.

در پایان این مجمع دکتر حسین جمالیزاده با کسب ۱۸ رای از ۱۹ رای ماخوذه، برای ۴ سال دیگر سکاندار هیأت پزشکی ورزشی استان باقی ماند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.