سه‌شنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۵

‍ ‍ رئیس ورزش و جوانان شهرستان کرمانشاه؛ بیمه ورزشی شناسنامه ورزشکاران است

بابا ملكي

دومین جلسه کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر کرمانشاه با هدف ایجاد هماهنگی و تعامل سازنده جهت توسعه ورزش شهروندی و سلامت همگانی و کاهش آسیب های اجتماعی با همکاری موثر شهرداری و ورزش و جوانان برگزار شد.

به گزارش شهر ورزش در این نشست مصطفی باباملکی افزایش تعداد ورزشکاران سازمان یافته و ارتقاء شاخص جمعیتی را یکی از ملاک های اصلی توسعه و رشد ورزش ذکر کرد و عنوان داشت: بیمه ورزشی علاوه بر اینکه ضامن سلامت ورزشکاران است به عنوان شناسنامه جامعه ورزش به حساب می آید و اختصاص اعتبارات و منابع  به ورزش و جوانان و هیات های ورزشی  نیز بر اساس آمار ورزشکاران سازمان یافته است.

وی با تاکید بر لزوم افزایش تعداد ورزشکاران به عنوان نمادی از توسعه سلامت در جامعه ، همکاری و تعامل سازنده در وزش همگانی  در راستای تحقق این راهبرد را خواستار شد.

خدمات پزشکی ورزشی به تایم های ورزش صبحگاهی

بابا ملکی افزود: برای توسعه ورزش تایم های ورزش صبحگاهی را سازماندهی و نظام مند نماییم و با  همکاری گسترده و باید از تمامی ظرفیت ها و امکانات دستگاه ها برای همکاری با هیأت پزشکی ورزشی استفاده کنیم که مردم  از مزایای  بیمه ورزشی آگاه و از امکانات و خدمات بسیار مطلوب پزشکی ورزشی کرمانشاه به عنوان یکی از برترین هیات های کشور استفاده نمایند.

رییس ورزش و جوانان شهرستان کرمانشاه گفت: با همکاری شهرداری امکان ارائه خدمات رایگان پزشکی ورزشی را در تمامی ایستگاه های سلامت و ورزش صبحگاهی در اماکن روباز و عمومی فراهم خواهیم نمود و هیأت پزشکی ورزشی از آمادگی کامل برای ارائه خدمات درمانی، مشاوره ای و آموزشی به کلیه جامعه آماری تحت پوشش برخوردار است .

گفتنی است این جلسه با حضور #مازیار_رضایی ، رئیس کمیسیون ورزش شورای شهر و  مصطفی باباملکی رئیس  اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمانشاه ، و دیگر مسئولین  شهرداری در محل فرهنگسرای کوثر روز دوشنبه مورخ 16 اردیبهشت ماه  برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.