سه‌شنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۷

۶ نکته درباره یک پیاده روی خوب

پیاده روی چگونه باعث کاهش وزن می شود؟

ورزش همگانی

صرف پیاده روی  نمی تواند کاهش وزن در پی داشته باشد، به این نکات توجه کنید...

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران به نقل ازCARE۲  ، خوشبختانه اکثر اشتباهاتی که درپیاده روی داریم با رعایت نکات زیر قابل حل می باشند و جالب تر اینکه  باعث می شوند ۵۰ درصد  کالری بیشتری نسبت به قبل بسوزانیم.

۱-پیاده روی با هر سرعتی در هر زمانی؛ بیشتر افرادی که پیاده روی می کنند به سرعت راه رفتن خود توجه نمی کنند. پیاده روی با سرعت بالابه شما اجازه می دهد تا فاصله های طولانی تری را بگذرانید و کالری بیشتری بسوزانید.

۲- کنترل گام شمار؛ گام شمار، بدون شک یکی از بهترین ابزارهای راه رفتن است، اما به طرز معجزه آسایی به شما کمک نخواهد کرد قدم های بیشتری را بردارید، مخصوصا اگر فراموش کنید روزانه آن را چک کنید.

۳- پیاده روی های با مکث و فاصله دار باعث افزایش سوخت میزان چربی و کنترل سطح قند خون می شود ... اگر اضافه وزنتان بالا باشد، در ابتدا یک دقیقه پیاده روی سریع و تندی داشته باشید و سپس دو دقیقه با سرعت متوسط پیاده روی کنید. افرادی که تناسب اندام بهتری دارند حداکثر سه دقیقه با سرعت و دو دقیقه هم با سرعت متوسط پیاده روی داشته باشند.

۴-.به جای اینکه هر روز همان مسیر همیشگی را طی کنید از مسیرهای با داشتن سطوح مثل پله ها و تپه ها هفته ای یک یا دو باراستفاده کنید.

۵-آرنج خود را در ۹۰ درجه خم کنید و سپس دست های خود را به عقب و جلو بچرخانید. با استفاده از این تکنیک ساده، شما می توانید کالری بیشتری بسوزانید و دست ها و شانه هایتان را تکان دهید.

۶-پوشیدن کفش های اشتباه در راه رفتن سبب درد و آسیب می شود. پاها باید در طول راه رفتن احساس راحتی و خوبی داشته باشند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.