دوشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۹

نشست شورای عالی ورزش هرمزگان برگزار شد

نشست شورای عالی ورزش هرمزگان

بنگاه‌های اقتصادی، شهرداری ها و دهیاری ها در حوزه ورزش باید مشارکت بیشتر و جدی تری داشته باشند.

به گزارش دفتر هرمزگان پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران _ نشست شورای عالی ورزش استان با حضور همتی استاندار، امیاری مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان، روسا و نواب رئیس هیاتهای ورزشی در استانداری هرمزگان برگزار شد. فریدون همتی شامگاه یکشنبه در نشست شورای عالی ورزش استان هرمزگان اظهار داشت: بخش گسترده ای از جامعه به ورزش علاقه دارد و ورزش عامل مهمی در راستای کاهش آسیب های اجتماعی محسوب می شود.
وی بیان داشت: باید توانمندی‌های شهرداری ها در راستای حمایت از هیات های ورزشی و همچنین توسعه ورزش همگانی و قهرمانی در شهرها، ظرفیت دهیاری‌ها در راستای کمک به ورزش جوانان در روستاها و همچنین توانمندی بنگاه های اقتصادی در هرمزگان را در زمینه کمک به ورزش حرفه‌ای به کار بگیریم.
استاندار هرمزگان تصریح کرد: در این راستا آمادگی داریم تا بخشنامه ها و دستورهای لازم را صادر کنیم تا همکاری و مشارکت لازم در حوزه ورزش در استان انجام شود.
همتی توسعه ورزش همگانی را در راستای افزایش سلامت و شادابی در جامعه بسیار تاثیرگذار دانست وگفت: کم تحرکی یکی از معضل های مهمی است که جامعه با آن مواجه می باشد و با توسعه ورزش همگانی می توان از بروز بسیاری از بیماری ها پیشگیری کرد.
وی خواستار توجه بیشتر به ورزش در مدارس و ادارات شد و اظهار داشت: استعدادهای ورزشی بسیاری در هرمزگان وجود دارد که باید برای شکوفایی آن ها به ورزش در مدارس توجه بسیاری داشته باشیم تا بتوانیم قهرمانان بزرگ ورزشی را در هرمزگان پرورش دهیم.
استاندار هرمزگان با اشاره به توانمندی ها و استعدادهای بسیار استان در حوزه ورزش، گفت: استان هرمزگان می تواند میزبان بسیاری از رقابتهای ورزشی در سطح ملی و بین المللی باشد و نیاز است برای این کار برنامه‌ای هدفمند تدوین و طبق آن اقدام شود.
همتی تاکید کرد: اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان به عنوان متولی حوزه ورزش استان باید با همکاری و همفکری هیات های ورزشی راهکارهای قابل اجرا در حوزه ورزش را عملیاتی کند. دکتر کرامت اله فتح الهی رئیس و دکتر سحر ستاری نایب رئیس هیات پزشکی ورزشی استان نیز در این نشست حضور داشتند

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.