دوشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۴

مدیرکل ورزش و جوانان استان چهارمحال و بختیاری:

به دنبال رسیدن به حد نصاب ۹۰ هزار ورزشکار سازمان یافته هستیم

نشست بازرسین ستاد نظارت بر سلامت باشگاههای - چهار محال وبختیاری

مدیرکل ورزش و جوانان استان چهارمحال و بختیاری چشم انداز سال جاری ورزش این استان را رسیدن به حد نصاب ۹۰ هزار ورزشکار سازمان یافته اعلام کرد.

به گزارش دفتر استان چهار محال و بختیاری پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، حمید کریمی در نشست مشترک بازرسین ستاد نظارت بر سلامت باشگاه ها و روسای ادارات ورزش و جوانان گفت: نظارت مستمر بر باشگاه های ورزشی باعث سلامت هر چه بیشتر باشگاه ها می شود و با حمایت ورزش قهرمانی و همگانی درصدد هستیم به چشم انداز نود هزار ورزشکاران سازمان یافته در سال جاری دست پیدا کنیم.

در ادامه فرامرز شاهین رئیس هیات پزشکی ورزشی استان ضمن قدردانی از زحمات بازرسین ستاد نظارت بر سلامت باشگاهها در سال گذشته افزایش ۱۹/۳ درصد آمار ورزشکاران در سال ۹۷ را حاصل زحمات همگی در این مجموعه دانست و بیان کرد حضور پررنگ و فعال بازرسین در اماکن ورزشی در جهت تامین سلامت ورزشکاران الزامی است و بازرسین با بازدیدهای مکرر می توانند ورزشکاران را به سمت عضویت کمیته خدمات درمانی فدراسیون پزشکی ورزشی سوق دهند.

در پایان این نشست تاکید شد بازرسی های مشترکی بین هیات پزشکی ورزشی و اداره کل ورزش و جوانان در جهت رسیدن به تامین بیشتر و بهتر سلامت ورزشکاران انجام شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.