دوشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۳

دکتر اخوت پور پس از معاینه ملی پوش دوچرخه سواری:

شکستگی دست دانشور نیاز به جراحی ندارد

اخوت پور

متخصص ارتوپدی و فوق تخصص کتف و دست و عضو کمیته درمان فدراسیون پزشکی ورزشی پس از معاینه محمد دانشور، ملی پوش دوچرخه سواری، گفت: خوشبختانه آسیب دیدگی دست این ملی پوش نیاز به جراحی ندارد چرا که این قبیل آسیب دیدگی ها اکثرا با سه هفته بستن دست و بدون حرکت ماندن آن، بهبود می یابند.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران،   محمد دانشور، ملی پوش دوچرخه سواری که یکشنبه شب در جریان لیگ دوچرخه سواری به دلیل افتادن دچار آسیب دیدگی شده بود، دقایقی قبل با حضور در درمانگاه فدراسیون پزشکی ورزشی توسط دکتر اخوت پور معاینه شد. دکتر اخوت پور پس از معاینه این ملی پوش گفت: هرچند  دانشور از ناحیه استخوان دست دچار شکستگی شده است، اما عارضه اصلی این شکستگی، ضربه شدیدی است که به قفسه سینه وارد شده و تا ۲۴ ساعت پس از این ضربه احتمال عوارض تنفسی وجود دارد به همین دلیل به وی تاکید کردیم چنانچه با مشکل تنفسی مواجه شد بلافاصله به مراکز درمانی مراجعه کند.

دکتر اخوت پور افزود: شکستگی خود استخوان  در صورت عدم درگیری مفصلی و جابجایی کمتر از ۵ میلیمتر معمولا با سه هفته بستن شانه بهبودی قابل توجهی می یابد که خوشبختانه شکستگی استخوان این ملی پوش دوچرخه سواری نیز به همین ترتیب است و نیازی به جراحی ندارد.

وی خاطر نشان کرد: با وجود این جهت اطمینان هرچه بیشتر باید سی تی اسکن نیز انجام شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.