یکشنبه ۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۴

قدردانی ستاره شمیشربازی از فدراسیون پزشکی ورزشی

عابدینی:طول درمان مصدومیتم قبلی من را به نصف کاهش دادند

حمیدرضا یاوری

مداوای مجتبی عابدینی، ملی پوش شمشیربازی در شرایطی در کلینیک توانبخشی فدراسیون پزشکی ورزشی در حال پیگیری است، که این ستاره شمشیربازی ایران از پروسه درمان خود در فدراسیون پزشکی ورزشی قدردانی کرد.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران به نقل از ایسنا، مجتبی عابدینی گفت: با وجود وضعیتی که پایم دارد به مسابقات مسکو می روم زیرا نمی خواهم تیم را تنها بگذارم و از طرفی نباید از اوج مسابقات دور باشیم و فکر می‌کنم حضورم قوت قلبی برای ملی پوشان و ترسی برای رقبا باشد.

 وی درباره تشدید مصدومیت خود در آستانه مسابقات مسکو، بیان کرد: ابتدا باید تشکر ویژه ای از دکتر حمیدرضا یاوری داشته باشم که یکی از بهترین های فدراسیون پزشکی ورزشی است. من قبلاً هم با او کار کرده ام و حدود پنج ماه پیش مچ پایم آسیب دید و دکتر یاوری طول درمان من را از سه ماه به ۴۵ روز کاهش داد و من توانستم به مسابقات برسم. اکنون هم زیر نظر او در حال درمان هستم، روزی دو ساعت و نیم برای من وقت می‌گذارد و تمام تلاشش را می‌کند.

عابدینی در پاسخ به این پرسش که دقیقاً چه زمانی تکلیف رفتن یا نرفتن او به مسابقات جایزه بزرگ مسکو مشخص می‌شود، گفت: با این وضع پایم به مسکو می‌روم چون نمی‌خواهم تیم را تنها بگذارم حالا شاید برخی‌ها بگویند چرا من به مسابقات رفته ام و چرا عملکردم به آن شکل بوده است اما من خیلی به دکتر یاوری اعتقاد دارم و او به من گفت ان‌شاءالله تلاش می‌کند من را تا چهارشنبه آماده کند. اگر شخصی مثل دکتر یاوری کنار تیم بود قطعاً ما به چنین مشکلاتی بر نمی‌خوردیم. در جام جهانی اسپانیا زمانی که مصدوم شدم پیش دکتر کره رفتم تا وسایلی از او بگیرم دیدم دستگاه‌ها و وسایلی که ما در فدراسیون پزشکی ورزشی داریم او همراه خود دارد. تازه فهمیدم چرا کره‌ای ها که در انفرادی و تیمی مدال می‌گیرند، خسته نیستند و آسیب هم ندارند چون تمام تجهیزات و دستگاه‌هایشان کامل است و تحت درمان هستند و آسیب دیدگی هم داشته باشند، رفع می‌شود.

او افزود: من، علی پاکدامن و محمد رهبری سال‌ها است دکتر یاوری را می‌شناسیم و با او کار می‌کنیم. خود من چهار دوره بازی‌های آسیایی که رفتم با دکتر یاوری کار کردم و آنجا بود. اگر مثل تیم تکواندو که دکتر رهبری که از بهترین پزشکان است، کنار تیم است و قوت قلبی برای تکواندوکاران محسوب می‌شود، دکتر یاوری هم کنار تیم ما باشد، مطمئناً ملی پوشان بهتر از این کار می‌کنند.

*عابدینی در مورد چگونگی مصدومیتش نیز گفت: تیم ما و فرانسه برای کسب مقام پنجم در جام جهانی اسپانیا رقابت داشت که امتیازش برای هر دو تیم بسیار حائز اهمیت بود. تیم فرانسه در مسابقات مجارستان که فروردین ماه برگزار شد ما را شکست داد اما ما در جام جهانی اسپانیا آنچنان قدرتمند ظاهر شدیم که بازیکن فرانسوی موقع حمله از حرصش با زانوی راستش به پای من ضربه زد. با این حال من بازی را ادامه دادم چون برایم بسیار مهم بود و در نهایت فرانسه را شکست دادیم اما این مصدومیت هم برای من پیش آمد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.