دوشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۵

دکتر اسدپور خبر داد:

احداث کلینیک خدمات درمانی در شهرستان بندرانزلی /کاهش مدت زمان رسیدگی به پرونده پزشکی ورزشکاران

اسدپور

رئیس هیات پزشکی ورزشی گیلان در دیدار با رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بندرانزلی گفت:اگر پرونده پزشکی یک ورزشکار کامل باشد از زمانی که فاکتور های هزینه ای خود را میاورد حداکثر ۳ ماه طول می کشد تا  مبلغ هزینه کرد خود را دریافت کند.

به گزارش دفتر گیلان پایگاه تحلیلی خبری پزشکی ورزشی ایران، دکتر اسدپور در دیدار با رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بندرانزلی با اشاره به عملکرد موفق این شهرستان در ارائه خدمات پزشکی به ورزشکاران، گفت:یکی از کارهای هیات پزشکی عضویت در کمیته خدمات درمانی است که شامل کارت عضویت،غرامت درمان ورزشکاران و.. است که خوشبختانه شهرستان بندرانزلی جزء شهرستان های  برتر در این حوزه بوده است.

رئیس هیات پزشکی ورزشی استان گیلان به تشدید بازرسی ها از باشگاه ها و اماکن ورزشی جهت جلوگیری از اتفاقات ناگوار اشاره کرد و افزود:باشگاه ها و ورزشکاران باید مجاب شوند تا با پرداخت هزینه ای ناچیز برای دریافت کارت موسوم به بیمه ورزشی می توانند در صورت بروز حادثه یا آسیب دیدگی از خدمات درمانی مناسب بهره مند شوند.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود به گلایه برخی ورزشکاران در عدم پرداخت به موقع هزینه های درمانی اشاره کرد و اذعان داشت:اگر پرونده پزشکی یک ورزشکار کامل باشد از زمانی که فاکتور های هزینه ای خود را میاورد حداکثر ۳ ماه طول می کشد تا  مبلغ هزینه کرد خود را دریافت کند، ما حتی برای ورزشکاران و قهرمانان ملی این زمان را به یک ماه هم کاهش داده ایم ولی متاسفانه ورزشکار به دلیل اینکه فاکتور های هزینه ای و پرونده درمانی خود را کامل و به موقع نمی آورند ، مدت رسیدگی به آن نیز طول می کشد.

دکتر اسدپور با بیان اینکه با صدور  آنلاین کارت بسیاری از مشکلات گذشته حل شده است ، گفت:هر کار جدید و تازه ای قطعا با مشکلاتی روبه رو هست و کم و کاستی هایی خواهد داشت ولی مطمئنا با صدور کارت بیمه به صورت آنلاین دیگر مشکل عدم صدور کارت یا گم شدن پول ورزشکار و دیگر مشکلات از این دست را نخواهیم داشت.

این مسئول ورزشی همچنین از  احداث کلینیک خدمات درمانی در شهرستان بندرانزلی با توجه به وجود ورزشکاران و قهرمانان ملی متعدد خبر داد و افزود: در آینده نزدیک با در نظر گرفتن زمین مناسب کلینیک خدمات درمانی هیات پزشکی ورزشی در این شهرستان برای رسیدگی هر چه بهتر به ورزشکاران و قهرمانان ملی رشته های ورزشی مختلف  ساخته خواهد شد تا ورزشکاران آسیب دیده با خیال راحت مراحل درمانی را در شهرستان خود انجام دهند.

وی همچنین در پایان به  برگزاری کلاس های آموزشی متعدد در سال جاری جهت آگاه سازی و جلوگیری از آسیب دیدگی برای مربیان و ورزشکاران این شهرستان خبر داد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.