سه‌شنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۳

دکتر اسدپور در جشن گلریزان جمع آوری کمک به سیل زدگان :

کمک به هموطنان آسیب دیده در راستای ترویج فرهنگ پهلوانی، فتوت و جوانمردی است

گزارش تصویری جشن گلریزان در گیلان

رئیس هیات پزشکی ورزشی گیلان کمک به هموطنان آسیب دیده از سیل و اظهار همدردی با آنان در راستای ترویج فرهنگ پهلوانی ،فتوت  و جوانمردی دانستند و از ورزشکاران دانستند با پیروی و تاسی از امیرمومنان علی (ع) همواره در خدمت محرومین و ضعفا و آسیب دیدگان باشند.

به گزارش دفتر گیلان پایگاه تحلیلی خبری پزشکی ورزشی ایران، به مناسبت هفته ترویج فرهنگ پهلوانی جشن گلریزان سراسری به نفع تکریم خانواده های آسیب دیده سیل اخیر کشور در زورخانه پوریای ولی رشت برگزار گردید.

در این مراسم که با استقبال خوب مردم و مسولین  روبه رو شده بود ،دکتر اسدپور ضمن قدرانی از این حرکت خدا پسندانه، تقارن این مراسم با هفته فرهنگ پهلوانی را به فال نیک گرفت و بیان کرد: کمک به هموطنان آسیب دیده از سیل و اظهار همدردی با آنان در راستای ترویج فرهنگ پهلوانی ،فتوت  و جوانمردی دانست و از ورزشکاران خواستند با پیروی و تاسی از امیرمومنان علی (ع) همواره در خدمت محرومین و ضعفا و آسیب دیدگان باشند.

لارم به ذکر است در پایان این مراسم هیات پزشکی ورزشی نیز در این حرکت خیرخواهانه مبلغ ده میلیون ریال وجه نقد و همچنین تعداد قابل توجه ای جعبه کمک های اولیه برای ارسال به مناطق آسیب دیده کمک کرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.