پنجشنبه ۱۳ تیر ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۱

دکتر نوروزی در مجمع عمومی هیات پزشکی ورزشی سمنان:

هدف ما صرفا افزایش شمار ورزشکاران سازمان یافته نیست/ ارتقا کیفی و کمی خدمات هدف اصلی است

مجمع

مجمع عمومی و سالیانه هیات پزشکی ورزشی استان سمنان به ریاست دکتر غلامرضا نوروزی، رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی برگزار شد.

به گزارش دفتر سمنان پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی کشور، مجمع سالیانه عمومی هیات پزشکی ورزشی استان سمنان با حضور دکتر غلامرضا نوروزی رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی، مجتبی جانعلی  مدیرکل ورزش و جوانان استان، دکتر رمضان حیدریان رئیس هیات پزشکی ورزشی استان سمنان در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد.

در این جلسه دکترحیدریان به ارائه گزارش عملکرد  و تجزیه و تحلیل آمار  در سال گذشته پرداخت و با اشاره به این نکته که   در سال ۹۷ نسبت به سال ۹۶  شاهد افزایش رشد ۱۴ درصدی ورزشکاران سازمان یافته  بودیم، امید است در سالجاری نیز شاهد این  افزایش رشد باشیم و در راستای ارائه خدمات به ورزشکاران بیشتر گام برداریم.

در این نشست دکتر غلامرضا نوروزی ضمن تشکر از گزارش  عملکرد دکتر حیدریان و فرمایشات اعضای مجمع، فلسفه وجودی فدراسیون و هیات را  در پشتیبان  بودن ورزشکار به خصوص ورزش حرفه ای معرفی کرد و خواستار ارائه خدمات در راستای گسترش توسعه پزشکی ورزشی شد.

وی گفت:هدف ما صرفاً افزایش آمار ورزشکاران سازمان یافته نیست، بلکه ارتقاء خدمات به ورزشکاران   به شکل کمی و کیفی است.

دکتر نوروزی تصریح کرد: تمرکززدایی یکی از اولویت های فدراسیون می باشد تا ورزشکاران در تمام استانها از خدمات لازم بهره ببرند 

وی خاطر نشان کرد :شهرستان های استان باید انگیزه و فعالیت خود را در بدنه استان نشان بدهند و با همکاری و هماهنگی  یکدیگر از تجربیات خود استفاده کنند تا بتوانند رشد خوبی داشته باشند.

مجتبی جانعلی مدیرکل ورزش و جوانان استان  سمنان از رئیس هیات پزشکی ورزشی استان سمنان  خواستار بکارگیری پزشکان علاقه مند و دلسوز در سطح شهرستان ها  در خصوص استفاده  و  خدمات  با کیفیت تر جهت رشد  ورزشکاران شد و بر لزوم رسیدگی و ارائه خدمات کیفی به جامعه ورزش به خصوص ورزشکاران و قهرمانان حرفه ای تاکید کرد.

وی در پایان از دکتر نقیبی رئیس هیات شهرستان شاهرود و حمایت های دکتر نوروزی و دکتر حیدریان در خصوص راه اندازی کلینیک فیزیوتراپی شهرستان شاهرود تشکر کرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.