سه‌شنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۴

دکتر نوروزی در مجمع عمومی استان فارس عنوان کرد:

رویکرد ما ارائه خدمات مطلوب به جامعه ورزش است

دکتر نوروزی در فارس

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی گفت: دید ما فراتر از افزایش ورزشکاران سازمان یافته و صدور کارت خدمات درمانی بوده و به دنبال خدمات کارآمد از جمله آموزش، درمان خوب، مشاوره های خوب، پوشش خوب پزشکی مسابقات و فراهم کردن تمام امکانات برای ورزشکاران در زمینه پزشکی ورزشی می باشد.

به گزارش دفتر استان فارس پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی استان فارس، دکتر نوروزی در مجمع عمومی سالانه هیات پزشکی ورزشی استان فارس، گفت: تمام تلاش ما در سطح کشور و استان ها ارائه خدمات کارآمد و خوب هم از لحاظ کمی و هم از لحاظ کیفی به جامعه ورزش است.

وی با بیان اینکه هیات پزشکی ورزشی فارس در دوسال گذشته رشد بسیار بالا و چشمگیری در زمینه های مختلف داشته است، افزود: تغییر و تحولات بسیار خوبی نسبت به مدت زمان کوتاه گذشته در هیئت پزشکی ورزشی فارس شاهد بودیم و این می تواند سهم بسزایی در استانی که امروزه قهرمانان زیادی در سطح ملی دارد داشته و از جامعه ورزش استان پشتیبانی کند.

رئیس مجمع عمومی هیات پزشکی ورزشی استان فارس با اشاره به محترم شمردن نظرات مسئولین و کلیه جامعه ورزش در استان ها و با بیان اینکه سعی کردیم تا با جامعه ورزش آن استان همواره همراه و هماهنگ باشیم، اظهار داشت: از آنجا که استان پهناور فارس هم برای ما از اهمیت بالایی برخوردار بود توانستیم با برگزاری یک مجمع انتخاباتی خوب با حضور برجسته ها در این حوزه، از یک فرد توانمند و متخصص در حوزه پزشکی ورزشی با تیم کاملا مجرب آن بهره ببریم و امروز شاهد پیشرفت های چشم گیری در استان باشیم.

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی، ابراز داشت: امروز با حضور افراد شایسته و متخصص در هیئت پزشکی ورزشی فارس و همراهی و همفکری بسیار خوب اداره کل در راستای پیشرفت این حوزه، می بینیم که هیات پزشکی ورزشی فارس به تنهایی یک فدراسیون است که می تواند تمام نیازهای یک ورزشکار در سطح استان را پشتیبانی نماید.

دکتر نوروزی با اشاره به رشد پزشکی ورزشی فارس در تمام شاخص ها، تصریح کرد: استان فارس که سال ها از قهر جدول در رتبه تکان نمی خورد و درجا می زد، از سال ۹۶ به رتبه سوم دست پیدا کرد و می توانیم امیدوار باشیم که با همین تلاش و کوشش به رتبه دوم و اول کشور در سطح استان ها هم برسد و این نشان از آن دارد که تیم مستقر در این هیات با برنامه و هدفمند است.

وی با اشاره به آمار ورشکاران سازمان یافته این استان در ۴ ماهه نخست امسال نسبت به سال گذشته که رشد ۳۷ درصدی را نشان می دهد، گفت: اگر تلاش ها متداوم و برنامه ریزی ها با همین توانمندی ادامه یابد، به آن نرم دلخواه خواهیم رسید و افق های روشنی را خواهیم دید، اما به این معنا نیست که ما صرفا دیدمان به دنبال افزایش ورزشکاران بیمه شده و صدور کارت خدمات درمانی باشد.

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی کشور به رسالت و جایگاه مهم پزشکی ورزشی اشاره کرد و در ادامه افزود: دید ما فراتر از افزایش ورزشکاران سازمان یافته و صدور کارت خدمات درمانی بوده و به دنبال خدمات کارآمدی از جمله آموزش های متنوع، درمان خوب، مشاوره های خوب، پوشش خوب پزشکی مسابقات و فراهم کردن تمام امکانات برای ورزشکاران در زمینه پزشکی ورزشی می باشد.

دکتر نوروزی با اشاره به رضایت مندی ورزشکاران از یکساله شدن بیمه ورزشی، گفت:حذف فیزیکی کارت خدمات درمانی فدراسیون پزشکی از چرخه خدمات و تبدیل آن به سیستم اینترنتی و صدور آنلاین آن باعث شد که از برخی از سوء استفاده های احتمالی جلوگیری شود اما درصد زیادی از رشد حاصل شده در پزشکی ورزشی بخاطر رضایتمندی جامعه ورزش از خدمات ارائه شده است، هرچه خدمات با کیفیت و بهتر ارائه شود قطعا جذابیت و متقاضیان بیشتری خواهد داشت.

وی به جایگاه مهم شهرستان ها که بازوهای اصلی هیات های استانی هستند اشاره کرد و گفت: ارائه خدمات ما گسترده است همه شهرستان های استان از خدمات ما بهره مند هستند و می کوشیم تا همان خدماتی را که در مراکز استان ها ارائه می شود با همان کیفیت به شهرستان های دور هم ارائه شود و تمام ورزشکاران در تمام نقاط کشور برای ما قابل احترام هستند و باید به یک اندازه از خدمات ما بهره ببرند.  

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی در ادامه به توانمندی استان فارس در زمینه فنآوری اطلاعات اشاره کرد و ابراز داشت: فارس در بحث اتماسیون کشوری و استانی پیش قدم بوده، نرم افزار کمیته خدمات درمانی که آسیب های ورزشی را تعرفه گیری می کند، این استان اولین استانی بود که اجرا کرد و امروز در سطح کشور در حال رونمایی هست.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.