سه‌شنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۹

مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس:

افزایش تعداد ورزشکاران رابطه مستقیم با خدمات هیات پزشکی ورزشی دارد

مجمع عمومی سالانه هیات پزشکی ورزشی فارس برگزار شد

مدیرکل ورزش و جوانان فارس در مجمع سالیانه هیات پزشکی ورزشی استان فارس گفت : افزایش تعداد ورزشکاران رابطه مستقیم با خدمات هیات پزشکی ورزشی استان دارد.

به گزارش دفتر استان فارس پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، حیدر علی کامیاب  در مجمع عمومی و سالیانه هیئت پزشکی ورزشی استان فارس سخن می‌گفت افزود : امروز می‌توانیم این ادعا را داشته باشیم که هیئت استان خدماتی مازاد بر شرح وظایف اعلامی از سوی فدراسیون را ارائه می‌کند.

وی با ابراز رضایت از عملکرد هیئت پزشکی ورزشی گفت :امروز سطح دغدغه ورزشکاران در خصوص مسائل مرتبط با هیات پزشکی ورزشی بسیار کاهش یافته است.
مدیرکل ورزش و جوانان استان توسعه همزمان خدمات پزشکی درمانی و آموزشی و پیشگیری را از جمله ویژگی های این هیئت در استان دانست و با بیان اینکه در سال گذشته تعداد زیادی از ورزشکاران و ملی پوشان را شخص رئیس هیئت پزشکی ورزشی مورد عمل جراحی قرار داده است گفت : در کنار جایگاه علمی کمک درمانی هیئت به ورزشکاران آسیب دیده، دکتر باشتی عامل مهمی در کم شدن دغدغه و استرس آنها پس از آسیب دیدگی بوده است.
کامیاب در بخش دیگری از صحبت‌هایش با اشاره به افزایش سطح سرانه ورزشی در استان فارس این اقدام را لازمه دعوت مردم به ورزش کردن دانست و گفت : نمی‌توانیم مردم را به ورزش کردن توصیه کنیم اما زیر ساخت‌های آن ها را فراهم ننماییم.
وی فارس را یکی از فقیرترین استانهای کشور در حوزه زیرساخت ورزشی پیش از دولت یازدهم دانست و گفت : تا قبل از این دولت زمین های خاکی نیز سرانه ورزشی استان محسوب می‌شد که این محاسبه باعث ایجاد معادلات غلط در ورزش استان می شد.
دبیر شورای عالی ورزش استان ساخت اماکن ورزشی تخصصی در مرکز استان و برای رشته های مختلف ساخت سیصد زمین مینی فوتبال در استان و افزایش یک و نیم میلیون متر مربع سرانه ورزشی را تنها بخشی از خدمات دولت در حوزه ورزش عنوان کرد و افزود : قطار توسعه زیرساخت‌های ورزشی استان همچنان با سرعت توان و انگیزه در حال حرکت است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.