شنبه ۲۹ تیر ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۰

دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی بر بالین پیشکسوت کشتی

دکتر ملک محمدی: خوشبختانه مرادی گنجی آسیب جدی ندیده است

امیر عباس مرادی گنجی

 آسیبب دیدگی امیرعباس مرادی گنجی پیشکسوت شاخص کشتی مازندران که جمعه شب در شهرستان نور و حین ورزش سوارکاری دچار آسیب دیدگی شده بود، نگران کننده نیست.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، دکتر تورج ملک محمدی که به منظور اطلاع از وضعیت این پیشکسوت کشتی بر بالین وی در بیمارستان میلاد حضور یافت، در این خصوص گفت: به دنبال آسیب دیدگی امیر عباس مرادی گنجی، این کشتی گیر به وسلیه بالگرد به تهران و بیمارستان میلاد منتقل شد و ما نیز در فدراسیون پزشکی ورزشی به محض اطلاع از  این شرایط، پیگیر درمان او شدیم.

وی افزود: بنا بر نتایج اقدامات تشخیصی که بر روی این ورزشکار افتخار آفرین انجام شده است، خوشبختانه وی آسیب  جدی ندیده است و جای نگرانی نیست.

دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی با بیان اینکه حسب وظیفه ذاتی فدراسیون و تاکید ریاست فدراسیون پزشکی ورزشی این فدراسیون هیچ گاه ورزشکاران عزیز را به حال خود رها نمی کند، خاطر نشان کرد: بدیهی است که فدراسیون پزشکی ورزشی در چارچوب قوانین و مقررات تا سر حد توان در کنار ورزشکاران عزیز است. در این میان ضروری است که ورزشکاران عزیز سراسر کشور عنایت داشته باشند که برای دریافت خدمات فوق تخصصی و تخصصی و متنوع فدراسیون پزشکی ورزشی پیش از هر چیز باید عضو کمیته خدمات درمانی فدراسیون باشند که این مهم نیز در دوره اخیر با آنلاین شدن پروسه عضویت در این کمیته، بسیار تسهیل شده و آنها به راحتی می توانند عضو کمیته خدمات درمانی پزشکی ورزشی شوند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.