سه‌شنبه ۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۶

مراسم تجلیل از فعالان حوزه پزشکی ورزشی در اردبیل برگزار شد

تجلیل از برترین هیات ها و باشگاهها

نشست روسای ادارات ورزش و مسئولان هیات های پزشکی ورزشی شهرستان های تابعه و تجلیل از باشگاه ها و هیات های برتر با حضور مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل در سالن کنفرانس رضازاده برگزار شد.

به گزارش دفتر اردبیل پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، نشست روسای ادارات ورزش و مسئولان هیات های پزشکی ورزشی شهرستان های تابعه و تجلیل از باشگاه ها و هیات های برتر با حضور مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل در سالن کنفرانس رضازاده برگزار شد. طی این جلسه دکتر رامین عسلی صاف رئیس هیات پزشکی ورزشی استان اردبیل ضمن خوشامدگویی و تشکر از زحمات روسای هیات های شهرستانها بر عضویت ورزشکاران در کمیته خدمات درمانی تاکید و خواستار تلاش بیشتر در این زمینه شد.

 دکتر کمال نوراله زاده دبیر هیات با اشاره به خدمات ارائه شده توسط هیات پزشکی ورزشی افزود بالغ بر ۵۱۷ میلیون تومان خدمات رایگان به ورزشکاران استان ارائه شده است که شامل فیزیوتراپی، ارائه گواهی سلامت، معاینات اولیه ورزشکاران، مشاوره تغذیه روانشناسی، دارویی و ... می باشد.

محمدرضا برادران مسئول کمیته خدمات درمانی هیات پزشکی ورزشی استان با اشاره به افزایش تعداد بیمه شدگان ورزشی در سال ۹۷ گفت : بیمه شدگان ورزشی استان درسال ۹۷ نسبت به سال ۹۶ حدود ۶.۷۸درصد افزایش داشته است. وی گفت در مجموع رتبه بندی ها براساس تعداد بیمه شدگان، شهرستان اردبیل با ۳۴ هزار و ۹۹۵ بیمه شده، پارس آباد با ۷هزار ۱۵۰ بیمه شده و مشکین شهر با ۵ هزار و ۶۴۶ نفر در جایگاه های اول تا سوم هستند.

در ادامه بهرام اقاخانی مدیر کل ورزش با ابراز رضایت از عملکرد هیات پزشکی ورزشی گفت تمام تلاش ما در سطح استان ارائه خدمات کارآمد و خوب از لحاظ کمی و کیفی به جامعه ورزش است.

همچنین هیات های فعال این حوزه، هیات فوتبال استان اردبیل، هیات ورزش های روستایی و بازی های بومی، محلی استان و هیات بدنسازی و پرورش اندام استان اردبیل و باشگاه های خصوصی عصر ولیعصر، بهتن، وی آی تی، چکاد که در تعداد ورزشکاران سازمان یافته افزایش داشته اند تجلیل شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.