یکشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۲

دکتر حیدریان عنوان کرد:

رشد ۴ درصدی ساماندهی ورزشکاران درسمنان

خبر

رئیس هیات پزشکی ورزشی استان سمنان گفت: آمارورزشکاران سازمان یافته هیات پزشکی ورزشی استان تا کنون ۱۷ هزار ۹۰۶ نفر است که نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.

به گزارش دفتر سمنان پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، دکتر رمضان حیدریان  آمار ورزشکاران سازمان یافته  را تا پایان تیرماه  ماه سال جاری   ۱۷ هزار نهصد و شش نفر اعلام کرد که از این تعداد ۶۹۸۵  نفر خانم و     ۱۰۹۲۱ نفر   آقا تحت پوشش کمیته خدمات درمانی قرار گرفتند.

دکتر حیدریان از افزایش ۴/۳ درصدی آمار ورزشکاران نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و گفت با توجه به رشد افزاینده در سال قبل نسبت به سالهای گذشته دور از انتظار میرفت که امسال نیز شاهد رشد ۴ درصدی باشیم.

وی خاطر نشان کرد:این افزایش رشد را مرهون ارتباطات بیشتر با هیات های ورزشی، بازرسی از اماکن ورزشی در سطح استان، تعامل و هماهنگی با اداره کل و ادارات مختلف در خصوص انجام ثبت بیمه ورزشی  و برگزاری کارگاه های مختلف  آموزشی  دانست.

وی در ادامه افزود:امیدواریم بتوانیم تا پایان سال این روند صعودی را حفظ و ارتقاء دهیم و ان شاءالله بتوانیم بهترین و کارآمد ترین خدمات هیات پزشکی ورزشی را به جامعه  ورزشی استان ارائه نمائیم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.