یکشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۴

با انجام مراسم قرعه کشی در جشن دهه امامت و ولایت؛

۱۴ برنده مسابقه دانش افزایی ورزشکاران مشخص شدند

جشن امامت و ولایت

 همزمان با برگزاری جشن دهه امامت و ولایت در فدراسیون پزشکی ورزشی مراسم قرعه کشی دومین مسابقه آنلاین دانش افزایی ورزشکاران با حضور دکتر غلامرضا نوروزی، رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی و دیگر مدیران و کارکنان این فدراسیون و همچنین دکتر کرامت فتح الهی رئیس هیات پزشکی ورزشی هرمزگان  برگزار شد و طی آن ۱۴ برنده نهایی این مسابقه مشخص شدند.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، فدراسیون پزشکی ورزشی به مناسبت سی امین سالروز تاسیس کمیته خدمات درمانی این فدراسیون، دومین دوره مسابقه آنلاین و رایگان دانش افزایی ورزشکاران را در تیر ماه برگزار کرد، مسابقه ای که با استقبال ۱۵۱۲ نفر مواجه شد و طی آن شرکت کنندگان با تکمیل و ارسال آنلاین پاسخنامه بخت خود را برای شرکت در  قرعه کشی و دریافت جایزه آزمودند. در این میان۹۵۵ نفر شرایط شرکت در قرعه کشی را به دست آوردند(پاسخ صحیح به حداقل ۵ پرسش از ۸ پرسش  و همچنین دنبال کردن فدراسیون پزشکی ورزشی در شبکه های اجتماعی).

برای انجام مراسم قرعه کشی ۹۵۵ شرکت کننده حائز شرایط, در ۱۴ دسته تقریبا ۶۹ تایی تقسیم شدند و در هر دسته به صورت کاملا تصادفی یک شماره پاسخ نامه توسط افراد مختلف حاضر در نشست، اعلام شد به این ترتیب -به نیت ۱۴ معصوم- ۱۴ نفر به عنوان برنده نهایی این مسابقه مشخص شدند.

پیش از انجام مراسم قرعه کشی دکتر غلامرضا نوروزی، رئیس فدراسیون و دکتر تورج ملک محمدی، دبیر فدراسیون به ایراد سخنرانی پرداختند و مداح اهل بیت و یکی از کارمندان فدراسیون امیر علی حسن زاده به مدح امیر مومنان علی ابن ابی طالب(ع) پرداخت.

بر این اساس شماره پاسخنامه و بخشی از شماره همراه برندگان به این شرح اعلام می شود (ضمن سپاس از این عزیزان و تمامی شرکت کنندگان بابت دنبال کردن فدراسیون پزشکی ورزشی، طی هفته جاری با برندگان تماس گرفته شده و جوایز به آنها اهدا می شود.)  

۱-پاسخنامه شماره ۶۹ متعلق به  شماره همراه۴۷۶۱......۰۹۱۲

۲-پاسخنامه شماره۱۳۴ متعلق به شماره همراه۴۰۷۳.........۰۹۱۵

۳-پاسخنامه شماره۲۰۰ متعلق به شماره همراه ۴۳۱۰..........۰۹۳۵

۴-پاسخنامه شماره ۲۰۸ متعلق به شماره همراه ۸۰۰۱........۰۹۱۲

۵-پاسخنامه شماره۳۴۰ متعلق به شماره همراه ۴۵۱۰.....۰۹۹۰

۶-پاسخنامه شماره۴۱۱ متعلق به شماره همراه۴۴۲۵.....۰۹۳۶

۷-پاسخنامه شماره۴۱۵ متعلق به شماره همراه ۲۲۵۰....۰۹۰۳

۸-پاسخنامه شماره۴۹۳ متعلق به شماره همراه ۷۱۶۴....۰۹۳۷

۹-پاسخنامه شماره ۶۲۱ متعلق به شماره همراه ۰۴۸۶.....۰۹۰۱

۱۰-پاسخنامه شماره۶۵۰ متعلق به شماره همراه ۵۷۲۰....۰۹۳۰

۱۱-پاسخنامه شماره ۷۵۹ متعلق به شماره همراه۶۵۲۹...۰۹۱۳

۱۲-پاسخنامه شماره ۸۲۱  متعلق به شماره همراه ۵۱۱۶....۰۹۰۱

۱۳-پاسخنامه شماره ۸۹۶ متعلق به شماره همراه۱۰۲۴....۰۹۰۲

۱۴-پاسخنامه شماره ۹۵۳ متعلق به شماره همراه ۳۶۹۱...۰۹۱۲

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.